Die Sebring is inderdaad een EG-gekeurde uitlaat. Als je de DB-killer eruit haalt uiteraard niet meer (Die van mij hangt al maanden met twee ti-raps en Ducktape aan m'n valbeugel. Als er moeilijk gedaan gaat worden zit hij er zo in (en ik ben te lui om hem eraf te halen
)).
Ook ik heb mij airbox met een boor bewerkt. Er zit meer gat in dan plastic. Geeft een leuk geluid! En natuurlijk vliegen die in het K&N filter terecht komen. In Finland heb ik een met een hoesje van afzuigkapfilter eromheen gereden om het ergste stof uit het filter zelf te houden. Werkte errug goed moet ik zeggen, na drie dagen weer een nieuw hoesje eromheen en ik had weer een stofvrij filter
.
Ik heb geen dynokit er in zitten en heb ook niets laten afstellen aan het geheel. Dus andere uitlaat, K&N filter en de airbox opengewerkt gaat goed zonder te tunen. Wat ik gemerkt had na het plaatsen van deze modificaties was dat de dip in de koppelkromme rond de 5000 rpm bijna geheel weg is. Hiervoor had ik er dus wel behoorlijk last van.
De Alu Sebring kost €356,--, die van Titanium €447,-
Achteraf baal ik er wel van dat ik niet voor de Titanium had gekozen, dat blijft toch een stuk netter als je met pekel doorrijd!
Als je het geluid wilt horen moet je maar een keertje langs komen! Dan gaan we een stukkie rijden, en merk je zelf wat voor overlast je voor anderen veroorzaakt!