Ok.
Voor de liefhebbers.
Kabel van de zijstander-schakelaar maakte sluiting tegen het frame aan, soms wel soms niet.
Verklaart het uitvallen op de raarste momenten.
Carborateur was niet helemaal lekker, de vacuumslang van het aircutventiel zat er niet meer op, aanzuigrubbers achterkant zaten verfrommeld achterop de carborateur, vlotterhoogte te laag dus hierdoor te arm mensel.
Het te arme mengsel veroorzaakt ook het terug petsen/knallen in het inlaatgedeelte.
Na de proefrit ook wel duidelijk dat de uitlaat behoorlijk lawaaiig is dus te weinig tegendruk, waardoor ook bij hogere toeren/belasting de motor zich weer verslikt en geen vermogen meer levert door het te arme mengsel.
Bij lagere toeren kan je dit nog opvangen door de mengselschroef er verder uit te draaien.
Monteer dan grotere sproeiers denk je dan, ikzelf zou liever gaan voor een betere lees originele uitlaat.
Groet,
Martin.