Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: GPS ritten Zuid NL gezocht voor eigen gebruik en niet zullen worden gedeeld :)  (gelezen 1964 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 15
Hoi,


Als newbie enduro rijder heb ik op het moment nog nul kennis van mooie enduro routes. Naast aanhaken bij andere rijders (zie mijn andere oproep) ben ik op zoek naar GPS routes om zelf te rijden (via een nog aan te schaffen Tripy). Ik weet hoe zuinig iedereen hier terecht op is en ben bereid plechtig te beloven deze alleen voor eigen gebruik te gebruiken en uiteraard niet te publiceren.


Mocht iemand bereid zijn een paar mooie GPS routes te delen voor Zuid Nederland dan hou ik me van harte aanbevolen!
Uiteraard ga ik zelf ook op zoek naar mooie routes en ben als tegenprestatie natuurlijk graag bereid deze routes weer te delen met degene die mij van een rit voorziet, uiteraard onder dezelfde voorwaarde van niet delen.


Groeten,
Orange
KTM 350 EXC-F 2017 model

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Je ging toch niet delen? ;D Met niemand niet? ::) :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Gewoon meerijden met de ARM ritten, MS1000, Springride, Brabo 600 enz. Je hebt dan genoeg inspiratie materiaal.
De tracks komen vanzelf wel.
Vstrom 650 - KTM 525 EXC

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 15
Je ging toch niet delen? ;D Met niemand niet? ::) :-X


De ritten die ik ontvang niet nee, de ritten die ik zelf vind als tegenprestatie wel maar ook op beperkte schaal. Duidelijker zo?  ;)

Post Merge: 03-07-2016, 11:42
Gewoon meerijden met de ARM ritten, MS1000, Springride, Brabo 600 enz. Je hebt dan genoeg inspiratie materiaal.
De tracks komen vanzelf wel.


Dank voor de tips! Ik zie er al een paar ritten tussen staat die ik nog niet was tegengekomen via google. Meteen even op onderzoek uit.
KTM 350 EXC-F 2017 model

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
probeer Wikilocs eens, daar staan wereldwijd 1000den tracks op voor alle mogelijke sporten.

Deze link geeft een voorbeeld weer: http://www.wikiloc.com/wikiloc/find.do?t=&d=&lfr=&lto=&src=&act=8%2C38%2C6%2C27%2C58%2C59%2C105%2C109%2C113%2C&q=nederland

Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 15
Dank Martijn. Het aanbod van enduroritten (in NL) is niet heel groot, maar wel een mooie site om delen van de vele andere parcours over te nemen en hopelijk mbv een Tripy met topo kaart zelf een mooie rit in elkaar te draaien!
KTM 350 EXC-F 2017 model

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 27
Kijk eens bij ad ketelaars op zen site die heeft mooie routes voor tripy

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 15
Top, de Transwalonie rit van Ad staat inmiddels in de agenda. Dank voor de tip!
KTM 350 EXC-F 2017 model