Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Geen autorouting 60CX  (gelezen 5892 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Geen autorouting 60CX
« Reactie #15 Gepost op: 30-10-2006, 17:13 »
he,dat klinkt bekend
dat heeft edward ook gehad
dat hebben we op laten lossen door notter(die hebben er 1,5 uur over gedaan) :-X
maar nu werkt alles weer

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Geen autorouting 60CX
« Reactie #16 Gepost op: 30-10-2006, 17:17 »
Kan via de registry aangepast worden. Ik zal even een handleidingkje maken en online gooien.

Kan even duren, zit op de auto te wachten om nog even weg te gaan, misschien dat het vanavond gaat lukken.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Geen autorouting 60CX
« Reactie #17 Gepost op: 02-11-2006, 14:29 »
Ik had de vraag ook aan Garmin gesteld en kreeg het volgende antwoord terug:

Good Morning,
 
Thank you for contacting Garmin Europe.
 
In regard to your email, please try the following:
Un-install MapSource; Go start > Control Panel > Add or Remove Programs > Remove all Garmin related software such as MapSource.

Registry; Go Start > Run > Type in regedit > Remove (right click and delete) the GARMIN keys found under the software key in both HKEY Current Users and HKEY Local Machine (may not be in later.)

Go to the C drive; Go Start > My Computer > Garmin folder > right click to delete the Garmin folder.

Re-boot your PC.

Re-install MapSource; Insert the Set-up CD to prompt to insert mapping disk 1 > Once fully installed Re-boot your PC;

Install latest MapSource update (available from the support section of our website).

Re-boot your PC and start using the software.


Is dit een beetje wat jij ook had Ferd?
Ik ga d'r vanavond maar weer eens voor zitten.......

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Geen autorouting 60CX
« Reactie #18 Gepost op: 02-11-2006, 16:01 »
Dit is precies wat ik ook in gedachte had.

Je moet vooral oppassen met:

Citaat
Registry; Go Start > Run > Type in regedit > Remove (right click and delete) the GARMIN keys found under the software key in both HKEY Current Users and HKEY Local Machine (may not be in later.)

Je zit in het hart van windows te vroeten, als je iets teveel weg haald, dan is er kans dat heel WIndows niet meer draait.

Het beste kan je zoeken ( [CTRL-F] ) op garmin, en alles wat je tegenkomt verwijderen.
Maak voor de zekerheid een backup voordat je iets doet:

Ga in REGEDIT op [Deze Computer] staan 

In REGEDIT onder file in het menu naar exporteren. Sla het bestand ergens op.

Daarna zoeken naar GARMIN en verwijderen. Succes.

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Geen autorouting 60CX
« Reactie #19 Gepost op: 02-11-2006, 16:57 »
Fijn man zo'n GPS  :-X
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • DR-Z 400s '06
  • *****
  • Berichten: 1000
Re: Geen autorouting 60CX
« Reactie #20 Gepost op: 02-11-2006, 17:01 »
Tjah dat krijg je met Ebay spul...  :-X

Ik heb hem bij futurum shop gekocht... nooit problemen mee gehad.
Waar geen weg is, is een wil.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Geen autorouting 60CX
« Reactie #21 Gepost op: 02-11-2006, 17:22 »
Dit heeft natuurlijk niets te maken met de GPS, maar puur met het feit dat een vrouw meer met een computer wil doen dan emailen en internetten  :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: Geen autorouting 60CX
« Reactie #22 Gepost op: 02-11-2006, 18:17 »
Dit heeft natuurlijk niets te maken met de GPS, maar puur met het feit dat een vrouw meer met een computer wil doen dan emailen en internetten  :-X

(En Roos maakt nou eenmaal alles stuk) :-X
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Geen autorouting 60CX
« Reactie #23 Gepost op: 02-11-2006, 19:49 »
Heeft inderdaad niks te maken met de GPS die ik gekocht heb, die doet het prima. Het zit 'm hier thuis op de computer.
Het heeft te maken met wazige internet links opvolgen, die andere mensen hier op het forum denken met elkaar te delen, om gratis aan bepaalde software te komen.
(ik was op dat moment ook nog in de veronderstelling dat City navigator rond de 300 euro kostte en het geld groeit mij nou eenmaal niet op de rug)  >:(  >:(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Geen autorouting 60CX
« Reactie #24 Gepost op: 02-11-2006, 23:01 »
Yippieeee!!!!

Nou, het heeft weer een volle avond stress bezorgd, maar hij doet ut eindelijk weer  :D
De eerste pogingen faalde jammerlijk weer toen ik de city navigator wilde installeren. De Trip en Waypoint manager sliktie ie toen al wel. Toen weer helemaal opnieuw begonnen en wat extra zelf zitten rommelen en gewoon eigenwijs eerst de update van de garmin site uit zitten voeren. Toen nog een keer de hele city navigator deinstalleren en weer opnieuw en ja hoor.....Ik mocht mij eindelijk écht registreren  :D

Ik ben weer happy, ben vrolijk kaartjes naar de gps aan het sturen (oh ja, nu herinner ik mij weer dat ik grotere geheugen nog moet kopen), maarreh zei iemand nou dat dat sneller ging door middel van USB?
Heb een kabel en past ook in het apparaat, maar herkennen doet ie um niet ::)
Moet ik daar nog iets voor doen?

Nou in ieder geval blij dat dit gedoe ook weer voorbij is, computers zullen toch nooit mijn hobby worden (doe liever vrouwenhobbies  :P)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: Geen autorouting 60CX
« Reactie #25 Gepost op: 02-11-2006, 23:05 »
 :D :D :D
We wisten dat je het kon :-*
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Geen autorouting 60CX
« Reactie #26 Gepost op: 03-11-2006, 09:17 »
Heb je nou dan wel autorouting?
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Geen autorouting 60CX
« Reactie #27 Gepost op: 06-11-2006, 12:17 »
Whuahaaaa!!! Wat leuk!!

Vanmorgen de gps maar eens op de motor gezet voor een gezellig ritje naar het werk (eerst maar eens proberen op een bekende route) Dat is echt lachen met zo'n ding. Niet dat hij me ineens een andere route gaf, maar het is echt goed te volgen. Goed leesbaar kleurenscherm. Hij zoomt naar eigen inzicht in, als je in de stad rijdt wat verder in, op de snelweg wat verder uit en als je dan in de buurt van een te nemen afslag of kruising/rotonde komt, geeft ie de verkeerssituatie duidelijk weer en wat je daar moet doen.

Allez, tot zover mijn eerste ervaring met (langverwachte) autorouting  ;D

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3629
Re: Geen autorouting 60CX
« Reactie #28 Gepost op: 05-03-2007, 19:37 »
ingetrokken, geen zin in dis........verkeerd opgevat

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Geen autorouting 60CX
« Reactie #29 Gepost op: 05-03-2007, 20:27 »
Citaat
Daar bedoel je mij dus mee. Dus je vind dat ik schuldig ben aan jouw probleem.

Nee hoor helemaal niet. We delen zoveel met elkaar hier, want ik en vele anderen willen zoveel mogelijk "goodies" voor zo min mogelijk geld. Alleen het ene werkt wel en het andere werkt niet naar verwachtingen, maar alles met de beste bedoelingen.

Volgens mij had ik dat eerder zelfs letterlijk gezegd :
Citaat
Die stomme actie om de basemap om te zetten via dat linkje van Dutchy (sorry dutchy is ook niet jouw schuld)  heeft de boel op mijn pc echt goed gesaboteerd.

Dus ik snap niet zo goed waarom je nou op je tenen getrapt bent........

Dat het mij niet lukt en anderen blijkbaar wel (ik ken nog niemand die het wel gelukt is) ligt waarschijnlijk aan mijn onkunde met computers/programmatuur. Wijze les voor mij dat ik nooit meer op eigen houtje dot soort dingen ga uitproberen, zonder dat iemand die ik goed ken en wel veel verstand van deze dingen heeft het met succes heeft uitgevoerd. Dan kan ik tenminste die persoon nog eens bellen als ik dreig vast te lopen, voor het echt vastloopt en dit soort dingen weer gebeuren....