AllRoad-Forum > Projecten

SV 650 allroad: the story continues

<< < (2/6) > >>

DaBit:
Leuk dat eraan doorgeknutseld word!

richardrmx:
Vakkundig in elkaar gezet dabit!  Fijne voorvork zit erin, evenals de remmen en wielen.

Wat mij betreft wordt ie verplaatst naar projecten, dan post ik af en toe een update.

DaBit:
Het is voor mij een lowbudget-ombouw geweest, gebruiken wat ik tegenkwam. Wielen had ik als 2e setje voor de LC4 Adventure, DR-Z400E poten waren toen nog erg uit de mode want iedereen moest WP USD's hebben en dus waren ze goedkoop terwijl het eigenlijk hele goeie voorpootjes zijn, etc. De poten waar ze van afgeleid zijn, die uit een RM crosser uit '96-'98 zijn hier in NL niet of amper te vinden helaas, maar als je ooit een setje tegenkomt...

Mijn plan destijds was nog bestaand subframe eraf, vervangen door een benzinetank, en een kapje over het luchtfilter zodat het zadel helemaal door kan lopen naar voren en je niet met O-benen hoeft te staan. Accu, startrelais, gereedschap, etc. hadden dan naar de carterplaat gemoeten, vandaar dat die wat lomp was. Lijkt mij nog steeds de beste configuratie; brengt het zwaartepunt omlaag en dat is iets wat die brommer heel goed kan gebruiken.

StevenD:
Jaaaaaa top!! Het gaat door met de sv!!

Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk

ghulst:
Het blijf een leuk ding en hij wordt alleen maar leuker zo. ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie