AllRoad-Forum > All-road algemeen

Laatste aankoop

<< < (333/408) > >>

RO86:

--- Citaat van: Jos van Vliet op 11-11-2021, 11:20 ---Ben er niet geweest maar mijn schoonzoon is daar geweest in het najaar, hij was er ook enthousiast over. Zelf ben ik in de zomer in Les Orres geweest (Alpen), erg gaaf! lift tot 2500 m, behoorlijk ruige tracks. Bikeparks zijn in Frankrijk wat ruiger dan in Duitsland.
Winterberg/Willingen heb ik 2x gedaan dit jaar, ook erg gaaf! En dichter bij huis heb je nog Beringen in Belgie, ook heel leuk). Ervaring van offroad rijden helpt wel met down hill. Ik vind de kick van downhill nog groter dan off road rijden, het is directer.

Ben je met 130mm veerweg dan niet wat aan de korte kant gaan zitten? Ik zelf een YT Jeffsy (140mm, carbon), doet het prima! Mijn zoon heeft een Spezialised Stumpjumper, die is vergelijkbaar met jouw Merida, die zat toch vaak aan het eind van zijn kunnen daar (nou durft een jongen van 19 ook meer dan zijn pa van 51 ..  ::) ).

--- Einde van citaat ---

Voor de bikeparks is 130mm inderdaad te weinig, maar de overige 90% vd tijd fiets ik in NL.Daarbij is het al een hele verbetering t.o.v. van mijn Scott Scale team 29, met 100mm veerweg (niet lucht geveerd of olie, maar enkel een veer) ;D
Dus ik denk dat ik hiermee prima mee uit de voeten kan voor wat ik in de planning heb.Alternatief was o.a. deze:
https://www.rosebikes.nl/rose-root-miller-1-2693526?product_shape=Light+Olive

Steve:
Net opgehaald. Loopt als een zonnetje, niet opstappen maar beklimmen, maar wat een kanon.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

grandia:
Dat worden vrolijke feestdagen Steve :D

propje:
Wat een beest is het hè :D Veel lol ermee.Heb er nog veel spullen van liggen.Als je nog iets zoekt?

Jos van Vliet:

--- Citaat van: Steve op 17-12-2021, 15:10 ---Net opgehaald. Loopt als een zonnetje, niet opstappen maar beklimmen, maar wat een kanon.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

--- Einde van citaat ---
Gij ook, Brutus?  8)


Hoe ga je dit aan je yamaha vrienden uitleggen? Maar gefeliciteerd natuurlijk!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie