Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: De Ideale Allroad  (gelezen 282980 keer)

Offline member

  • *
  • zeuren helpt toch niet
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1695 Gepost op: 20-01-2019, 10:46 »
[quote author=ghulst link=topic=2161.msg300130#msg300130 date=1529823278]
https://www.youtube.com/watch?v=EvL6_CsH90A

Het kan wel sneller...



ideale snelheid om een eland te splitten en daarna heeeel stilletjes langs een boswachter te sneaken.....


Sorry voor het inbreken hoor, ik ben een hele stille bewoner van dit forum en kwam via allemaal omzwervingen weer eens langs en was door dit topic aan het browsen en begreep eigenlijk niet wat het in dit topic deed maar vond het wel `grappig`. Als je weer in 2008 (geloof ik) begint te lezen dan zijn er heel wat nieuwe voortschrijdende inzichten gekomen. Misschien dit item, nu er inderdaad meer mensen als 10jr geleden ook echt iets meer redelijk echte off road trips ondernemen, nieuw leven in te blazen. Eigenlijk begon mijn zoektocht om de vraag van een andere bewoner die hoofdzakelijk op het Dr Big forum woont te kunnen beantwoorden. En de vraag blijkt 10jr later dus nog steeds relevant........


futurist

Suzuki GSX 750S Katana '82, Suzuki DR Big 750 '89,´90 en ´97
Triumph Sprint ST ´99, Circuit RSV Mille´99
Aprilia Futura RST 1000 "04, Triumph Daytona 955i ´06


Advertenti3: