Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: De Ideale Allroad  (gelezen 389363 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1380 Gepost op: 13-12-2011, 22:25 »
he wat zeiveren? Lekker tapas spanje tokkelen van ontbijt naar lunch naar diner? Hmmm ik wil weer. Mag ook op husq.
 
 
 Frank

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3436
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1381 Gepost op: 14-12-2011, 22:11 »
Ik vind die 449 wel een gaaf apparaat. Laat maar komen.
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • fear is a mind killer,therefore I must not fear
  • *****
  • Berichten: 631
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1382 Gepost op: 16-01-2012, 19:43 »
Denk dat ie al te koop is.

BMW-powered, but Husqvarna-driven, the Concept Strada will be the perfect machine for taking on the urban jungle. Its combination of easy handling, punchy engine and user-friendly ergonomics will make it appeal to both young and ‘young at heart' male and female riders looking for an extra special motorcycle for everyday use. A wide range of accessories to cater for a variety of requirements will also be available when the Concept Strada goes on sale in 2012.

http://www.husqvarna-motorcycles.com/en/news-story/Husqvarna-presents-the-Concept-Strada-at-Paris-Moto-Show


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1383 Gepost op: 17-01-2012, 08:32 »
Da's een mooi fietsie zeg!
 
GJ :D
 
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1384 Gepost op: 17-01-2012, 08:44 »
Very very nice  :D
 
Is gewoon mijn Xcountry met veel betere looks  8)
Ik zie wel exact hetzelfde rijwielgedeelte, dus ik hoop echt dat ze deze wel af fabriek leveren met betere voorvork en schokbreker.
Dan nog een extra tankje van Hotrod Erik en hij is klaar voor mooie avonturen  :)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1385 Gepost op: 17-01-2012, 11:43 »
Vork en wielen (en remmerij, blok, cockpit en nog veel meer) zijn idd gelijk aan de G650X, maar het frame is afwijkend.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1304
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1386 Gepost op: 24-01-2012, 21:07 »
lang vergeten, maar blijft voor mij altijd een bijna ideale allroad de CAGIVA Elefant 900ie (dakar uitvoering). Jammer dat ie niet meer wordt geproduceerd. Toen was de KTM lc8 adventure niet.


Orange is the color.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2118
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1387 Gepost op: 24-01-2012, 22:34 »
Yaaaaah... is mooi....
In de winkel zag ie er zo uit [hierboven is in rally trim]:



... maar dan nog!
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1388 Gepost op: 01-02-2012, 18:19 »
Helemaal mee eens RR !  Heb er zelf 1 gehad.....de Elefant 900 straatversie dan. Alleen dat Duuc blok vond ik eigenlijk niks met die herriekoppeling   :(
Wist je dat die fiets "maar" 185 kilo woog ? Best weinig voor een dikke all-road twin; zeker 20 jaar geleden  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1389 Gepost op: 08-02-2012, 18:56 »
Vind dit echt een prachtig plaatje van Orioli   :)
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 535
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1390 Gepost op: 08-02-2012, 20:47 »
Die eerste lijkt wel heel sterk op de door CH Racing (Familie Azzalin) geprepareerde machines.
Erg mooi, is wel wat van te vinden op het web  (erg leuk commentaar in de stukjes).
En natuurlijk ook heel veel over te lezen op het Elefant forum  ;)
Zijn ze ideaal  ???  Ik denk wel dat ze hun tijd ver vooruit waren. De eerste modellen waren extreem hoogwaardig afgewerkt. Met de nieuwere Ducati blokken werden ze minder betrouwbaar en zwaarder al was de 900ie nog een positieve uitzondering als het ging om gewicht en afwerking.








Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1391 Gepost op: 08-03-2012, 15:53 »
vandaag gespot in de garage van een niet nader te noemen ministerie. een erg gave moto morini vtwin.
moet bijna wel deze zijn:
http://www.desertpistons .com/4strokesd/morinivalentini/morini.htm


erg gaaf en nog in geweldige staat. redelijk uniek in NL lijkt me.


ik wilde een foto maken, maar toen was hij al weg.


zag er erg licht uit, geen onnodige rotzooi en toch twee pitten.



Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 15
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1392 Gepost op: 09-03-2012, 10:08 »
das wel een mooi dingetje inderdaad  8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1393 Gepost op: 02-05-2012, 11:27 »
Heb hem ook wel eens ergens gezien deze zeldzame Camel
 
Deze zal ook wel redelijk uniek zijn....over Italiaans gesproken  ;)
 
Voorloper van de Elefant ?
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1394 Gepost op: 02-05-2012, 22:56 »
vandaag gespot in de garage van een niet nader te noemen ministerie. een erg gave moto morini vtwin.
moet bijna wel deze zijn:
http://www .desertpistons .com/4strokesd/morinivalentini/morini.htm


erg gaaf en nog in geweldige staat. redelijk uniek in NL lijkt me.


ik wilde een foto maken, maar toen was hij al weg.


zag er erg licht uit, geen onnodige rotzooi en toch twee pitten.




is erg mooi
de 350 rijd al leuk en voelt licht aan en stuurt als een scheermes 8)