Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: De Ideale Allroad  (gelezen 284296 keer)

Offline member

  • *****
  • Suzuki DRZ400S,Mitsub Pajero sprt,KTM 990 Adv. S
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1725 Gepost op: 20-06-2019, 13:09 »
Ik zou zeggen doen. Het enige dat mi echt nodig is uitlaat langs het blok en 2 in 1.  Plus dan natuurlijk de juiste carterbescherming. Scheelt veel grondspeling en een kilo of 10. Kost natuurlijk weer de hoofdprijs.
Ik had ook een grotere tank, maar dat was kwalitatief een drama.
Marcel

Offline member

  • *****
  • Riding the Mad Mule
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1726 Gepost op: 20-06-2019, 14:53 »
kijk ook op www.xt660.com voor inspiratie en timing tips.
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • *
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1727 Gepost op: 10-07-2019, 14:38 »
kijk ook op www.xt660.com voor inspiratie en timing tips.
Dank u !

Offline member

  • *
  • Eat my dust
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1728 Gepost op: 10-07-2019, 15:41 »
Is ie ook in oranje te krijgen?   8)

Offline member

Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1729 Gepost op: 11-07-2019, 09:06 »
Is ie ook in oranje te krijgen?   8)



Afbeeldingsresultaat voor xt660r oranje
Nu  - 1999 TT600R
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R


Offline member

  • *****
  • NC750X; FE570; 950SE
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1731 Gepost op: 10-10-2019, 08:51 »
Als je benzine op is kan je altijd nog doorfietsen en op het moment dat je de BOA om de hoek ziet staan zet je de motor uit. Lijkt wel een Honda SS50 blokje.

None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1732 Gepost op: 10-10-2019, 12:00 »
als de BOA om de hoek staat dan wijs je toch even subtiel op het apparaat wat je boven/achterop je voertuig hebt staan?

Offline member

Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1733 Gepost op: 12-11-2019, 11:15 »
Leuke fiets dit op basis van Yamaha XSR700


http://www.maniacsmedia.nl/chevreto/image/oi5K


http://www.bikeexif.com/yamaha-scrambler-xsr700-yard-built?fbclid=IwAR2FX19BQYrevoso680ra5ibs3_VIwpVDzssAZOQwJbJAu8_jgxN_Vd-Wtg



De 660X als stadsgummer en de 660R als ultieme allroad motorfiets. In 2004 kocht dat ding nieuw en ik heb nog nooit zoveel lol gehad met een motorfiets als met de 660R. Op de weg snel genoeg en sturen als een duivel in in het terrein kan hij alles aan. Helaas is de 660R gestolen en als vervanger kocht ik toen een XT660Z Tenere. Ook een prima motorfiets maar valt toch net wat minder lol mee te beleven als de 660R.

Offline member

  • *
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1734 Gepost op: 12-11-2019, 15:49 »
 :stupid: als vooraanstaand DTA lid kan Jan ook moeilijk iets anders beweren :D


Advertentie: