http://www.dirtrider.com/features/141_0609_2008_kawasaki_klx450r/index.html
5 pagina's info.
Als je met een DRZ de wereld rond kan is dit voor sommigen hier zeker een goede allroad.
Het is even afwachten of het onderhoudsschema op dat van een DRZ of een EXC lijkt.
gr, Rolf
Het zal er tussen in liggen; de inlaatkleppen zijn van titanium en de uitlaatkleppen van staal uit één stuk.
Het oorspronkelijke samenwerkingsverband tussen Kawa en Suzi is opgezegd, dus dat is de reden dat je weinig tot geen overeenkomsten meer ziet tussen de beide motoren.
Het vliegwiel is verzwaard dus er zullen minder piekerige belastingen zijn op de hele versnellingsbak en aandrijflijn. Lijkt me een prima motor maar wellicht veel kinderziektes, waarschijnlijk net als bij de Suzuki 450.
Kijk voor kinderziektes maar eens hier:
Ineens vastlopende Kawi'sHet grootste probleem van de Kawa vind ik eigenlijk het alu frame, waardoor het aantal woestijntanks waarschijnlijk zeer beperkt zal zijn. Wat dat betreft denk ik dat de nieuwe KTM's een beter uitgangspunt zullen zijn met hun nieuwe motoren. 690CC is het niet?
Noppy