Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: De Ideale Allroad  (gelezen 388646 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #555 Gepost op: 11-12-2007, 18:53 »
vanaf volgend jaar voor E17500 :-X

Volgens mij is dat behoorlijk goedkoop, is inclusief tanks, kuipwerk, roadbookspul, zadel, carterplaat, etc....

Niet dat ik daar geld voor heb, maar vergeleken bij een nieuwe rallyklare WRF450??

De kale gasgas enduro versie zal zo rond de 9500 euro gaan liggen had ik vernomen... ligt een beetje in de prijsklasse van de gemiddelde EXC/WRF dacht ik.
Dat hele injectiegebeuren en aparte olie enzo van de gasgas zou ik wel zien zitten....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #556 Gepost op: 11-12-2007, 19:00 »
tegen woordig zijn alle 450/525 cc motor als enduro rond de 9500 kan een paar honder eronder of een paar erboven zijn maar ze liggen allemaal in die prijs.
Zelfs de minder bekende zoals de sherco's zijn in die prijs.

dan is 17000 voor het hele pakket idd relatief goedkoop maar ik verwacht niet dat er een roadbook en ico standaard in zit.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #557 Gepost op: 11-12-2007, 19:26 »
tegen woordig zijn alle 450/525 cc motor als enduro rond de 9500 kan een paar honder eronder of een paar erboven zijn maar ze liggen allemaal in die prijs.
Zelfs de minder bekende zoals de sherco's zijn in die prijs.

dan is 17000 voor het hele pakket idd relatief goedkoop maar ik verwacht niet dat er een roadbook en ico standaard in zit.

wel dus 8)
gewoon compleet en rallyklaar

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #558 Gepost op: 11-12-2007, 20:15 »
cool

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #559 Gepost op: 11-12-2007, 20:55 »
Of je betaalt 32.500 euro en je mag meteen aan Dakar meedoen (en de motor na afloop houden):

http://www.pharaobike.nl/download/Desert-download.pdf

groeten,

Jos

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #560 Gepost op: 11-12-2007, 21:08 »
Plus inschrijfgeld he? ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #561 Gepost op: 11-12-2007, 23:56 »
op deze heb ik live gezeten 8)(dus geen tekening)

En ik zie net dat Peter v/d Sanden met deze beauty de OER er mee gaat rijden.........

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #562 Gepost op: 12-12-2007, 00:32 »
En wij gaan 'm testen in februari met rallymaniacs. Samen met nog een aantal Dakarbrommers! 8) :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #563 Gepost op: 13-12-2007, 22:35 »
Nou daar wil ik wel effe mee helpen hoor!!!!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #564 Gepost op: 16-12-2007, 09:26 »
Vanavond is die GasGas op televisie:

Na een aantal maanden van voorbereiding, hebben we verleden week voor het eerst onze nieuwe Rally motor de "GasGas Desert" aan het grote publiek gepresenteerd tijdens de Dakar Pre Proloog te Valkenswaard.

Deze dag werd er door ons in samenwerking met Memo Tours en GasGas Nederland het nieuwe Dakar concept voor seizoen 2009 gepromoot. Tijdens deze presentatie zijn we door RTL 7 (Allard Kalf) geinterviewed. Dit interview, samen met de eerste rij impressies,verreden op het Eurocircuit van Valkenswaard met de GasGas Desert zal morgenavond (zondag 16 dec) om 23.15 uur te zien zijn op RTL 7 in het programma "RTL GP Dakar 2008"



Met vriendelijke groet,
Pharao Bike Nederland

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 96
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #565 Gepost op: 16-12-2007, 09:36 »
Dat word dus allemaal voor de buis vanavond en dus wat later op bed, dan niet kunnen slapen,  morgen verslapen en op het werk verder slapen  ::) :D
www.honda-xl.nl

doe maar gewoon, er zijn al zoveel anderen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #566 Gepost op: 16-12-2007, 10:44 »
Vooruitlopend op de presentatie wil ik alvast zeggen dat ik 't een mooi ding vind. Lekker licht, lekker degelijk.

Het enige zwakke punt schijnt 1 van de 2 zekeringen (iets complexer dan dat maar kan 't me niet meer precies herinneren, aangezien het 'nieuws' was van langer dan een jaar geleden) te zijn, vooral die van de injectie wil nog al eens doorslaan. Die twee zekeringen zijn exact gelijk en kan je dan wisselen.

Weet iemand of dit ontwerpfoutje er inmiddels uitgehaald is?

Noppy

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #567 Gepost op: 16-12-2007, 13:35 »
Als dat na een jaar ( :stupid:) nog niet geregeld is zou ik niet over betrouwbaarheid willen/durven spreken... :-X
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #568 Gepost op: 16-12-2007, 14:18 »
zullen we het eens over de betrouwbaarheid van een drz hebben??
preventief de nokkenkettingasspanner vervangen, een waterpomp die schijnbaar vaak lekt, accu;s die leeglopen zodat je overal leest da ie op de acculader moet.
spacer van de wielassen en voortstetandwielkeering die preventief weg moeten omdat het waaibomen metaal is en gaat roesten en olie lekkage hebt......

zo kzijn er vast nog wel wat dingen.

dan vindt ik een doorgebrande zekering niet erg, dan neem je er 10 mee ff nieuwe erin en klaar.
ps hoe vaak is dat voorgekomen??? en dan neit alleen van via via gehoort maar van mensen binnen je vriendekring??
IK krijg de kriebels van dit soort verhalen.
Net zoals dat je remschijven krom worden bij hard remmen en dan een doorwading. bij dat onderwerp vroeg ik ook wie heeft er ervaring mee echt, en volgens mij heeft er slechge een iemand gezegt dat dat bij een auto wel eens was voor gekomen.

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #569 Gepost op: 16-12-2007, 15:28 »
 :stupid:

Dankjoe, dat dacht ik net ook.