Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: De Ideale Allroad  (gelezen 389405 keer)

Offline member

  • 950adv, 525exc
  • *****
  • Berichten: 228
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1425 Gepost op: 30-01-2013, 19:56 »
Is die RXV dan al een beetje betrouwbaar geworden ..
Mooi spul,....hé!
Waar rook is ..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1426 Gepost op: 31-01-2013, 08:13 »
Dat vroeg Propje niet... ;)
 
Maar er staat hier ergens best veel over geschreven, Dutchie heeft de 450 en de 550.

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4173
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1427 Gepost op: 31-01-2013, 19:08 »


Okee, mijn vriendin is zojuist 10x klaargekomen van dit ding. ;D Helemaal verliefd op dit ding! ::)
Als ie komt naar NL...


Gr. Johan.

is dit geen playmobile??

 8)
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 167
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1428 Gepost op: 03-02-2013, 16:11 »
  8)  Zou kunnen  ;D   
 
 
 

 
 
 
Big Bigger Tiger en Big again

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 52
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1429 Gepost op: 04-02-2013, 12:30 »
Als het 2 cylinders moet hebben EN lichter dan een Alp of 800GS, blijft er alleen nog een Aprilia RXV550 over denk ik....
om te beginnen lichter dan een Triumph Tiger 1050  ;D ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1430 Gepost op: 04-02-2013, 13:48 »
honda heeft nu ook een "allroad" cb500x (staande twin), maar of we daar nu beter van worden?
betrouwbaar zal die wel zijn, maar allroad? tsja... en gewicht doet niet onder voor een 800gs en dergelijke.




Offline member

  • Prutser
  • *****
  • Berichten: 918
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1431 Gepost op: 04-02-2013, 14:24 »
honda heeft nu ook een "allroad" cb500x (staande twin), maar of we daar nu beter van worden?
betrouwbaar zal die wel zijn, maar allroad? tsja... en gewicht doet niet onder voor een 800gs en dergelijke.


Hmm dan kun je net zo goed een lichte wegfiets uitrusten met allroadbanden. En op de honda zite staat "De machine doet denken aan de legendarische Crosstourer." Legendarisch???! Het ding is er nog maar net..... Wanneer je maar doorzet kun je met alles een grindpad pakken maar  is het dan een allroad?

Ik geloof dat alleen KTM, Yamaha en BMW nog allroads maken verder zijn het lookalikes of wannabees....

Lennert
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

removed

  • Gast
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1432 Gepost op: 04-02-2013, 14:46 »
mag je Triumph toch niet vergeten

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2551
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1433 Gepost op: 04-02-2013, 16:49 »
en de honda CRF250L is ook een prima allroad fietsje imo

Offline member

  • Prutser
  • *****
  • Berichten: 918
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1434 Gepost op: 04-02-2013, 17:57 »
mag je Triumph toch niet vergeten

Ok die 800xc lijkt wel ok en ik vond de dikke (1100 ofzo) triumph fijner rijden dan een GS-boxer maar ben bang dat ie in het terrein wat heftig op het gas reageert.

en de honda CRF250L is ook een prima allroad fietsje imo

Hoe rijdt dat op de peage naar het zuiden?

Mijn ideale allroad kan ik met volledige bepakking zonder al te moe te worden naar verwegistan sturen en wanneer hij valt in mijn eentje oppakken. Eigenlijk een grote comfortabele enduro die niet te zwaar is. BMW GS1200 is mij veel te groot en onder de 450 cc is het mij te weinig PK's.

Heb nu een alp 600 en dat zit wat mij betreft goed genoeg in de buurt maar das ook een budgetkwestie.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2551
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1435 Gepost op: 04-02-2013, 18:37 »
Ok die 800xc lijkt wel ok en ik vond de dikke (1100 ofzo) triumph fijner rijden dan een GS-boxer maar ben bang dat ie in het terrein wat heftig op het gas reageert.

Hoe rijdt dat op de peage naar het zuiden?

Mijn ideale allroad kan ik met volledige bepakking zonder al te moe te worden naar verwegistan sturen en wanneer hij valt in mijn eentje oppakken. Eigenlijk een grote comfortabele enduro die niet te zwaar is. BMW GS1200 is mij veel te groot en onder de 450 cc is het mij te weinig PK's.

Heb nu een alp 600 en dat zit wat mij betreft goed genoeg in de buurt maar das ook een budgetkwestie.

de ideale allroad begint dus eigenlijk met de vraag (voor jezelf) wat je onder allroad verstaat,
dat is voor mij niet de tolweg op naar het zuiden, maar overal kunnen rijden en dat kan imo ook
op machines onder de 400cc.
 

Offline member

  • Prutser
  • *****
  • Berichten: 918
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1436 Gepost op: 04-02-2013, 19:41 »

de ideale allroad begint dus eigenlijk met de vraag (voor jezelf) wat je onder allroad verstaat,
dat is voor mij niet de tolweg op naar het zuiden, maar overal kunnen rijden en dat kan imo ook
op machines onder de 400cc.

Absoluut eens. Ik durf te wedden dat je rondjes om mij kunt draaien zodra het te veel richting offroad gaat. Ik zou graag een lichtere motor voor d'r bij willen hebben maar heb het geld niet.

Met de motor op vakantie vind ik geweldig dus ik wil ook comfi op de snelweg kunnen rijden (en idd echt leuk is dat niet) om daarna lekker rond te kunnen trekken. Ik ben al eens op een 400cc honda op vakantie geweest en dat ging ook maar iets meer power vind ik fijner.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1437 Gepost op: 11-02-2013, 13:28 »

de ideale allroad begint dus eigenlijk met de vraag (voor jezelf) wat je onder allroad verstaat,



 :stupid:  Waarom denk je dat we inmiddels op pagina 96 zitten met dit topic... ;)
Old bikers never die, they just smell that way...


Offline member

  • *****
  • Berichten: 359
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1439 Gepost op: 08-03-2013, 14:19 »
Voor mij de XT600. Dit wordt de reis uitrusting.
Member of CMA-NL