Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: De Ideale Allroad  (gelezen 389496 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1485 Gepost op: 30-12-2013, 22:30 »
Nah das zn grote broer de DR800 ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 314
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1486 Gepost op: 14-01-2014, 00:09 »
Zandhaas oet twente/ team otrritten/facebook.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1487 Gepost op: 14-01-2014, 00:14 »
https://www.youtube.com/watch?v=LqrSkg0TbNg&feature=youtube_gdata_player

Dit is hem denk ik de ideale allroad
Mooi, na 100 pagina's gevonden, kan een slotje op dit topic  8)

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1488 Gepost op: 14-01-2014, 00:20 »
ok
ARM facebook HIER

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1489 Gepost op: 11-02-2014, 15:48 »
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1490 Gepost op: 11-02-2014, 16:08 »
Dus we eindigen hier op een Russische Minsk  ;D
 
Ook geschikt voor homo's  :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1949
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1491 Gepost op: 12-02-2014, 13:05 »



Dat is pas een goed idee: de politie op zo'n 250cc Minsk zetten. Weet je tenminste zeker dat ze je niet bij kunnen houden  :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1492 Gepost op: 12-02-2014, 14:14 »
Dat is wel een hele grote motor voor een 250cc'tje  :-X

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1493 Gepost op: 12-02-2014, 14:26 »
Ook mooi dat ze die wanabe bmw een enduro noemen, http://www.minsk-moto.com/en/enduro/erx-250.html valt daar meer onder :P
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4278
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1494 Gepost op: 18-02-2014, 16:44 »
en al je ktm plastics passen er ook nog op  :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1495 Gepost op: 18-02-2014, 20:53 »
Statement op hun site:


M1NSK is the only mass motorcycle brand on the today's market which has the State quality mark of the USSR.


Zou het een aanbeveling zijn?  8)


groeten,


Jos


Offline member

  • *****
  • Berichten: 381
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1496 Gepost op: 03-05-2014, 20:34 »



Durf er eigenlijk niet op te hopen. Maar een CRF1000 beneden de 180 kilo komt wel erg dicht in de buurt.... (Motorrad heeft er over geschreven)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7973
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1497 Gepost op: 03-05-2014, 22:49 »
Dat gaat toch haast niet lukken lijkt me????
Wat weegt het blok al niet van een 1000 4 pitter???
De rest moet daar ook op afgestemd zijn.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1498 Gepost op: 03-05-2014, 23:05 »
Als ik het goed herinner heeft Yamaha de super tenere ooit uitgerust met een vier cilinder special voor Dakar en liep dat ding als de brandweer..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4278
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1499 Gepost op: 04-05-2014, 09:54 »
De schets is een lekkere parallel twin, geen 4 cyllinder. Die kan je al maken tegen het gewicht van zeg, een yamaha tenere 660 blokje.
Het design staat me ook best aan al vrees is voor de crashability met al die alu deltabox achtige delen.
Als ze daar nou een 160pk 180 kilo 300mm veerweg kanon met traction control van maken! Dan hebben ze eerst goed naar KTM gekeken  ;D  en hem wel mooi gemaakt.