Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: De Ideale Allroad  (gelezen 275629 keer)

Offline member

  • *****
  • Suzuki DRZ400S,Mitsub Pajero sprt,KTM 990 Adv. S
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1725 Gepost op: 20-06-2019, 13:09 »
Ik zou zeggen doen. Het enige dat mi echt nodig is uitlaat langs het blok en 2 in 1.  Plus dan natuurlijk de juiste carterbescherming. Scheelt veel grondspeling en een kilo of 10. Kost natuurlijk weer de hoofdprijs.
Ik had ook een grotere tank, maar dat was kwalitatief een drama.

Offline member

  • *****
  • Riding the Mad Mule
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1726 Gepost op: 20-06-2019, 14:53 »
kijk ook op www.xt660.com voor inspiratie en timing tips.
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • *
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1727 Gepost op: 10-07-2019, 14:38 »
kijk ook op www.xt660.com voor inspiratie en timing tips.
Dank u !

Offline member

  • *
  • Eat my dust
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1728 Gepost op: 10-07-2019, 15:41 »
Is ie ook in oranje te krijgen?   8)

Offline member

Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1729 Gepost op: 11-07-2019, 09:06 »
Is ie ook in oranje te krijgen?   8)



Afbeeldingsresultaat voor xt660r oranje
Nu  - 1999 TT600R
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R



Advertentie: