Als dat na een jaar ( ) nog niet geregeld is zou ik niet over betrouwbaarheid willen/durven spreken...
Kim en Max hebben wel een beetje gelijk Juul. Op onze DRZ's zitten ook nog steeds bekende defecten die misschien wel NOOIT opgelost gaan worden
Denk maar aan de keerring bij de uitgaande as en de moer op de nokkenas!
Maar over die zekeringen; het zijn geen gewone smeltzekeringen maar een soort relais in een jasje. Ik ben een grote fan van die GasGas omdat het blok bijna 1 op 1 gekopieerd lijkt te zijn van de DRZ (behalve de injectie natuurlijk). Voor de duidelijkheid, de onderdelen zijn absoluut niet compatible.
Voor een KNMV-ritje rond de aanhanger zal me die betrouwbaarheid een biet zijn. Als hij maar lekker licht is op het voorwiel en goede vering en mooi lineair vermogen heeft. Dat is allemaal waar op deze GG...
...maar als je d'r een rallykuip omheen hangt dan ga je ook wat verder van de aanhangert, en dan is het toch wel bijzonder handig indien het electrisch systeem het blijft doen.
Ik vind de prijs tov de Yammies en KaTie's heel acceptabel en je krijgt een prachtproduct voor die prijs.
Ik zal eens zoeken op TT wat nu de laatste status is van die 'zekering'.
Noppy