Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: De Ideale Allroad  (gelezen 388860 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 481
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #645 Gepost op: 14-02-2008, 09:08 »
JW,

Ik kan hem uiteraard prima inruilen. De diverse KTM dealers willen er een nette prijs voor geven. Maar als ik de Husa voor een pietsie meer of hetzelfde rechtstreeks kan verkopen dan doe ik dat liever.  Levert me aan de KTM kant wat korting of iets extra's op en ik maak er voor een zacht inruilprijsje iemand anders blij mee. Vandaar.
Alvast bedankt voor je moeite.
F.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #646 Gepost op: 14-02-2008, 20:56 »
Nu nog wachten op de adventure. 8)
KTM is goed bezig vind ik. 8)
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #647 Gepost op: 14-02-2008, 22:36 »
Nu nog wachten op de adventure. 8)

 :stupid:

Die enduro is mij net wat te 'single purpose' maar ik ben wel benieuwd hoe de 'adventure' uitvoering wordt!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 481
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #648 Gepost op: 15-02-2008, 08:34 »
ik zie de adventure ook erg zitten, maar ik hoor overal dat het nog wel een jaar kan duren omdat KTM het zo druk heeft met alle nieuwe modellen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #649 Gepost op: 15-02-2008, 09:11 »
volgens mij is de enduro helemaal niet zo single.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2002
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #650 Gepost op: 15-02-2008, 09:51 »
Van een 625SXC begon ik al te kwijlen, bij deze fiets loopt het water echt langs de mondhoeken naar beneden. Gave bak!

En volgens mij makkelijk te gebruiken als motor voor de andere helft van het allroad-spectrum; offroadmotor die goed te gebruiken is op het asfalt. Niet zo single-purpose dus.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #651 Gepost op: 15-02-2008, 12:28 »
Ok ok, ik zal mijn mening wat verduidelijken, de doeleinden van adventure uitvoeringen van ktm spreken mij het meest aan.  :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #652 Gepost op: 15-02-2008, 12:53 »
alleen de kleine tank van de 690 enduro vind ik een minpunt :stupid:
maar ja,daar heb ik mijn adventure voor 8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #653 Gepost op: 15-02-2008, 14:22 »
alleen de kleine tank van de 690 enduro vind ik een minpunt :stupid:
maar ja,daar heb ik mijn adventure voor 8)

je bedoelt natuurlijk: er moet toch wel wat te verbouwen overblijven!  :D
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #654 Gepost op: 15-02-2008, 14:24 »
Lijkt me op de 690 enduro nog knap lastig.


(maar ik verwacht eigenlijk dat KTM wel met de "Baja-hardpart" tank gaat komen)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #655 Gepost op: 15-02-2008, 14:35 »
En dan nog een lekkere veringupdate in de vorm van een enduro 690 S met meer dan 25cm veerweg alstublieft dankuwel.

Mooi hoor.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #656 Gepost op: 15-02-2008, 15:00 »
ze zullen wel bewust voor 25 cm gekozen , meer stabiliteit bij hoge snelheden.
Wanneer heb je met een offroad rijden over lange paden etc nou echt 30 cm nodig?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #657 Gepost op: 15-02-2008, 15:26 »
ze zullen wel bewust voor 25 cm gekozen , meer stabiliteit bij hoge snelheden.
Wanneer heb je met een offroad rijden over lange paden etc nou echt 30 cm nodig?

In ieder geval ter compensatie natuurlijk  ;) , en verder misschien op de "wegen" in Marokko en zo.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #658 Gepost op: 15-02-2008, 16:04 »
Ik denk dat 25cm genoeg is voor de doelgroep. In Nederland op de knippen is misschien 30 cm een licht voordeel, maar ik heb gehoord dat KTM dit vanwege de stabiliteit heeft gedaan. Naar verluidt komt er inderdaad een "S" versie van. Maar dat zijn geruchten die ik via Sommer heb gehoord. Ben wel reuze benieuwd hoe dit gaat rijden! Jammer dat ik al een motor heb die precies in deze doelgroep valt en die gaat niet weg. En om nou twee dezelfde soort motoren te hebben.... Dus hoe fijn die motor ook gaat zijn, het wordt dan toch een lichtere en/of een zwaardere. Misschien de 690 adventure?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #659 Gepost op: 15-02-2008, 16:26 »
de Se heeft ook 250 mm en is nooit een probleem geweest, leuk is wel dat als je er opstapt de motor niet inveert.
Bij de EXC zak ik meteen naar de grond, tja 95KG he.

Kortom wat is veerweg! wat ik wel jammer vindt van de 690 zo verdomde klein is. volgens mij is hij niks groter als een EXC.
en om nou een heledag in de poephouding te moeten rijden ?