Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Voor eenieder die zin heeft: Zaterdag 26 augustus 10.00 uur Almere  (gelezen 10563 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Voor eenieder die zin heeft: Zaterdag 26 augustus 10.00 uur Almere
« Reactie #60 Gepost op: 27-08-2006, 13:01 »
He Gerben,
Zijn de foto's die ik van jou gemaakt heb niet gelukt?
Hij's gaaf, die foto!

Jawel, maar ik had gisteren geen zin meer om alles te uploaden enzo :-). Ik heb eerst eens wat aandacht besteed aan de motor: Alles weer mooi schoon, gesmeerd, oliegecheckt etc. Geen grote beurt, maar wel effe aandacht voordat ie hier weer effe stilstaat in de schuur.



Al mijn foto's staan natuurlijk op de LC8 gallerie ;):
Dr_Beans lc8 fotoalbum

Als je originele wilt, mail dan effe welke foto etc (3Mpixel origineel)

grts

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Voor eenieder die zin heeft: Zaterdag 26 augustus 10.00 uur Almere
« Reactie #61 Gepost op: 27-08-2006, 16:53 »
Hee, pas je wel op die draden in de lucht!

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Voor eenieder die zin heeft: Zaterdag 26 augustus 10.00 uur Almere
« Reactie #62 Gepost op: 27-08-2006, 17:23 »
Zo, ik ben ook weer thuis.

Een gepland uitje in noord-Limburg gecombineerd met Almere en op zondag Valkenswaard. Dat alles met de auto, maar gelukkig mocht ik wat motoren testen in Almere.

Eerst een stuk op de BMW van Arthur rond gereden. Rijd boven verwachting goed, mooie gewichtsverdeling, alleen een beetje stuiterig aan de achterkant op kortere hobbeltjes. Daarna even op de XR van Carolien, da's weer heel wat anders. Net een fiets, lekker licht, alleen heel snel in de toeren klimmen, dus heel wat meer schakelen dan op de BMW.

Foto's staan online bij Picasaweb

Toen door naar Noord Limburg, even een avondje kamperen, lekker droog gehouden, de rest van de details en foto's zal ik jullie besparen.

Zondag door naar Valkenswaard. Marcel stond daar met de HL-stand, en er waren natuurlijk zat ARM-forumleden om even te spreken. Geen rondje gereden, hoewel Arthur erg aandrong. Maar dat was ná de bui die de HL-stand sloopte en het circuit onder water zette.

Wel wat foto's genomen, leuke stand op de camera gevpnden, de burst-stand. Één keer indrukken en dan 3 foto's per seconde tot het intern geheugen vol is. Krijg je goed te zien hoe ver zo'n BMW inveert na een sprong (ontzettend hoge sprong) en dat de groene geen schakelaar heeft op zijn zijstandaard, want hij ree gewoon door.

Inge mocht na aandringen pas haar KTM-SE binnen het hek zetten, maar absoluut niet het circuit op. Op een gegeven moment zag ik wel een DR-Z voorbij vliegen?? ?? ??

Fotos staan natuurlijk ook op Picasaweb

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Voor eenieder die zin heeft: Zaterdag 26 augustus 10.00 uur Almere
« Reactie #63 Gepost op: 27-08-2006, 17:45 »
Zeg maar rustig dat er ook een paar DOOR de vering heen gaan.

Maar euhm.. springt idd wel vies hoog met dat bakbees! Alleen die met dat rooie voorflapje dan... Bert? Of hadden ze Toine uitgenodigd?

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Voor eenieder die zin heeft: Zaterdag 26 augustus 10.00 uur Almere
« Reactie #64 Gepost op: 27-08-2006, 18:04 »
Hier wat animated Gif-jes van de sprongen:













Die hele hoogvlieger was volgens mij Toine. Na de lunch/stortbui ging hij effe een paar rondjes. Echt ongeloofelijk hoe hoog hij sprong over die bult. Roos en ik stonden een stukje verder bij een lager bultje, de eerste keer dat hij erover heen ging hoorden we hem behoorlijk tegen het einde van de vering klappen. De volgende keren ging het daar heel wat rustiger :P


Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Voor eenieder die zin heeft: Zaterdag 26 augustus 10.00 uur Almere
« Reactie #65 Gepost op: 27-08-2006, 18:11 »
Dat springen over zo'n tafelberg of over een dubbelsprong zou ik ook nog wel eens willen leren. Maar volgens mij kan je  dan beter op een licht fietsje oefenen.

De truck is natuurlijk om op de neergaande helling weer te landen: Te kort en je klapt op de rand met een kontwipper als gevolg, te ver en je zijlt langs de helling naar beneden om op het vlakke stuk te pletter te slaan  :P


Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Voor eenieder die zin heeft: Zaterdag 26 augustus 10.00 uur Almere
« Reactie #66 Gepost op: 27-08-2006, 18:38 »
Dat springen over zo'n tafelberg of over een dubbelsprong zou ik ook nog wel eens willen leren. Maar volgens mij kan je  dan beter op een licht fietsje oefenen.

Ikdoemee!  :D
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • DR-Z 400s '06
  • *****
  • Berichten: 1000
Re: Voor eenieder die zin heeft: Zaterdag 26 augustus 10.00 uur Almere
« Reactie #67 Gepost op: 28-08-2006, 11:21 »
dan ga ik staan kijken...  :-X
Waar geen weg is, is een wil.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Voor eenieder die zin heeft: Zaterdag 26 augustus 10.00 uur Almere
« Reactie #68 Gepost op: 28-08-2006, 11:56 »
Die HP2 met roodflapie is van Toine, die springt erg ver en hoog ::). Als je de HP2 even weglaat en er vanuit gaat dat een GS(R)(4V) niet voor dit soort dingen is gemaakt vindt ik toch dat er best wel door sommige mensen(die dat kunnen) goed mee gereden werd.
Die 1100GS hierboven heeft trouwens geen standaardt GS vering (telelever) maar een Bakkerframe met normale poten.Altaturia is daarmee gereden, vraag me af of daar veel hoge sprongen gemaakt worden???
Gisteren heb ik op een 2v R65 met gekieteldt blok, HP2 en die 1100GS mogen rijden. IK vondt met mijn totaal geen ervaring de 1100gs het prettigste rijden, de HP2 kwam ik net met de tenen op de grond en gezien de modder was het bochten rijden voor mij moeilijk en was ik blij om dan een voetje aan de grond te zetten. De R65 is totaal anders qua houding dan dat ik gewengt bent maar na wat gewenning was dat eigenlijk ook lekker rijden.

Op het laatst heb ik met mijn eigen brommer nog een half stukje circuit gedaan, bij die Tafel berg lande ik op mijn voorwiel , geen idee of ik helemaal los was(2 cm ;)) of dat ik gewoon neerklapte op het voorwiel. Zag Roos daar staan met nog iemand, misschien dat jullie me uit mijn droom kunnen halen en gewoon kan zeggen dat ik als een slak voorbij kwam en mijn voorwiel 1 cm los was.(gele 1150 met rode helm zo tegen 1545)

Heb wel genoten ondanks de regen.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Voor eenieder die zin heeft: Zaterdag 26 augustus 10.00 uur Almere
« Reactie #69 Gepost op: 28-08-2006, 14:24 »


Fotograaf: D@@N