AllRoad-Forum > All/Off-road ritten en evenementen

Aichel

(1/4) > >>

cornepol:
Ja,

Heb ik gvd eindelijk een kuipframe voor mijn AT gevonden (op duitse site), heeft die gozer hem al verkocht  >:(  ontzettende aichel!

Weet iemand van jullie misschien waar ik zo'n ding kan krijgen, behalve bij Jeroen, want die past niet...

Doei,
Corné

mbaars:
Corne,

Kun al die krassen/scheuren etc in je kuip niet laten repareren en overspuiten + nieuwe stickers?

Viavia moet dat toch (goedkoper) te regelen?

Meindert

cornepol:
He kerel,

Enig idee waar ik dat zou kunnen laten doen? Ik wil er eigenlijk niet te veel geld aan uitgeven. Ik hoor steeds dat het spuiten van kuipdelen ontzettend duur is vanwege de speciale verf die daarvoor nodig is...

Doei,
Corné

mbaars:
Mijn ex-buurman werkt bij een autoherstelbedrijf, heeft 125euro gekost voor het spuiten van al mijn dommie kuipdelen (8!) + wat opknap werk. Helaas kosten stickers ongeveer hetzelfde...

Kan em wel effe vragen, hoeveel kuipdelen + hoe veel kleuren? enn errh, hoeveel kosten u stickers?



krijn_jj:
Heej Corsnee

wat is de kleurcode van dat ding van jou, dan kan ik binnenkort wel ff bij Bakker de prijzen opzoeken van de stickers.
Moet ik voor mezelf ook nog doen, vandaar.

Meindert, die ex-buurman van jou deed die dat als vriendendienstje of kunnen we allemaal massaal kuipwerk bij hem inleveren?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie