Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Dagje Crossen Op Valkenswaard  (gelezen 10373 keer)

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: Dagje Crossen Op Valkenswaard
« Reactie #45 Gepost op: 30-08-2006, 17:22 »
beide lokaties lijken mij ook wel toppie (kom gewoon met de toerkenboes.)  Als de datum een beetje goed ligt (ga nu veel weken weg fur die arbeid) dan ...count me in!!!
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 274
Re: Dagje Crossen Op Valkenswaard
« Reactie #46 Gepost op: 30-08-2006, 18:23 »
Count us in ! 2 x
Zowel Valkenswaard als Heerde vinden we leuk.

Ook Toine van Dijk NK Enduro is bereid instructie te geven. Maar dat is niet geheel op vrijwillige basis natuurlijk.
Maar goed. Ik heb afgelopen weekend onwijs veel van hem geleerd. Het circuit hoeft daarvoor niet groot te zijn.
Anderhalf uur motorrijles kost tegenwoordig ook 70 euri dus als er nog wat bij de prijs opkomt waarbij je ook goede instructie hebt, vind ik het ook niet erg.
Ik heb eventueel zn nummer. 
Maar weer eens opstappen......

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Dagje Crossen Op Valkenswaard
« Reactie #47 Gepost op: 30-08-2006, 19:38 »
Count us in ! 2 x
Zowel Valkenswaard als Heerde vinden we leuk.

Ook Toine van Dijk NK Enduro is bereid instructie te geven. Maar dat is niet geheel op vrijwillige basis natuurlijk.
Maar goed. Ik heb afgelopen weekend onwijs veel van hem geleerd. Het circuit hoeft daarvoor niet groot te zijn.
Anderhalf uur motorrijles kost tegenwoordig ook 70 euri dus als er nog wat bij de prijs opkomt waarbij je ook goede instructie hebt, vind ik het ook niet erg.
Ik heb eventueel zn nummer. 


Goed plan. Dat hoeft volgens mij geen bezwaar te zijn als we de hele ochtend een circuit tot onze beschikking hebben toch? Kweenie wat hij per uur wil gaan verdienen, maar dat lijkt mij wel te kunnen...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Dagje Crossen Op Valkenswaard
« Reactie #48 Gepost op: 30-08-2006, 22:55 »
En ik vind dat we het een allroad event moeten houden, geen jankende tweetakten erbij die overal tussendoor knallen. Kentekenloze crossers dus niet, alle fietsen met een kenteken wel.
Ik heb geen tweetakt maar erg flauw hoor. Een 2takt maakt zelfs minder geluid (zeker op wat afstand) dan een 4 takt ook al vind jij persoonlijk 2takt geluid minder mooi dan 4takt geluid. Veel enduromotoren zijn 2 takts met kenteken.
Alle fietsen met een kenteken lijkt me al een stuk beter.

Ikzelf zou heel graag meedoen met m'n Huskie (=4takt enduro). Met de LC8 hoef ik niet zo nodig op een crosscircuit.

Offline member

  • Africa Twin XRV 750 Rally
  • *****
  • Berichten: 571
Re: Dagje Crossen Op Valkenswaard
« Reactie #49 Gepost op: 30-08-2006, 22:59 »
Ik begrijp dat er voldoende animo is 8)  Ondanks dat twee heren uit het zuiden ons dan niet komen verblijden met hun gezelschap :-\. Sorry TTT en jacTTR.

Zullen we eerst maar werken aan een datum? Zien we daarna wel hoe we de aanmeldingen en het financiele gedeelte regelen.

Ik lees hier en daar een voorkeur voor oktober. komt mij ook wel goed uit 8) Als ik kijk in de kalender van de MSVNOV hebben ze wedstrijden staan op 7 en 28 oktober. Blijven 14 en 21 oktober over. Zal ik vragen of we die dagen daar welkom zijn of lopen we dan spaak met een ander leuk evenement? Ik kon zo 1-2-3 niks vinden op die dagen.

Wellicht handig om iets af te spreken over de aantallen deelnemers? Voor minder dan 10 deelnemers moeten we het afblazen vind ik. En als maximum zou ik 40 willen afspreken. Denk niet dat we dat gaan halen, maar bij meer gaan we elkaar in de weg rijden wat het plezier en de veiligheid niet ten goede zal komen.
En ik vind dat we het een allroad event moeten houden, geen jankende tweetakten erbij die overal tussendoor knallen. Kentekenloze crossers dus niet, alle fietsen met een kenteken wel. Noppenbanden wel of niet moet iedereen voor zich weten, maar zonder nop begin je daar niet veel vrees ik.

Misschien is het goed om dit draadje af te splitsen en een andere titel te geven? De titel dekt straks de lading niet echt meer.

Hier staan trouwens recente foto's van het circuit: http://www.msvnov.nl/baanfoto's%2029%20mei%202006.htm


GS GJ :D


Done... Dit draatje gaat hier verder.
"Man is distinguished from all other creatures by the faculty of laughter."
"Confuse people... Quote from the WRONG message!"

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Dagje Crossen Op Valkenswaard
« Reactie #50 Gepost op: 31-08-2006, 00:06 »
Alle fietsen met een kenteken lijkt me al een stuk beter.

Kvinnut prima hoor. Was maar een suggestie om de groep een beetje homogeen te krijgen/houden.

Hoe minder regels en georganiseer hoe beter!


GS GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Dagje Crossen Op Valkenswaard
« Reactie #51 Gepost op: 01-09-2006, 08:24 »
Ik denk dat valkenswaart het beste over enkele maanden georganiseerd kan worden. dit i.v.m. de evenementen die er nu al zijn.
De maand januari of februari lijkt mij wel goed.
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: Dagje Crossen Op Valkenswaard
« Reactie #52 Gepost op: 01-09-2006, 15:30 »
Wij ( 2X)  willen ook graag meedoen, mits de datum het toelaat ::)