Wijs op Reis > Reis- en Landeninfo

Motor kopen in Australië en naar nederland rijden

<< < (4/5) > >>

hoelio:
 ;D  Hoop niet dat die boot  iets voorspelt over je reis... :-X


Succes met je gave plan!!! ;)

K.J.:
De KLR doet het prima:) heb een trip van 5000km van Melbourne naar Perth gedaan en geen problemen. Mis mijn xt660z die ik in Nederland heb af en toe wel. De KLR heeft weinig vermogen,slechte remmen en vering.
Ik ben nog steeds van plan ermee naar Nederland te rijden. Probleem is alleen dat hij een jaar te nieuw is om op nl kenteken gezet te kunnen worden. Heeft iemand ideeën wat ikmet de motor kan doen na de reis? Zou ik hem zonder kenteken kunnen verkopen of krijg ik er dan niets meer voor?

Betula:

--- Citaat van: K.J. op 11-06-2018, 04:08 ---Probleem is alleen dat hij een jaar te nieuw is om op nl kenteken gezet te kunnen worden.
--- Einde van citaat ---

Want? Wat is het probleem dan?

patrick2wd:
als model overeen komt met een model wat elders is de EI voorkomt is een kenteken geen probleem..
En al is de brommer één dag oud..
ook dan kan je deze importeren..
Ik weet niet waar je op doelt met te jong??

allroad1821:

--- Citaat van: K.J. op 11-06-2018, 04:08 ---De KLR doet het prima:) heb een trip van 5000km van Melbourne naar Perth gedaan en geen problemen. Mis mijn xt660z die ik in Nederland heb af en toe wel. De KLR heeft weinig vermogen,slechte remmen en vering.
Ik ben nog steeds van plan ermee naar Nederland te rijden. Probleem is alleen dat hij een jaar te nieuw is om op nl kenteken gezet te kunnen worden. Heeft iemand ideeën wat ikmet de motor kan doen na de reis? Zou ik hem zonder kenteken kunnen verkopen of krijg ik er dan niets meer voor?

--- Einde van citaat ---
Je kan de motor gewoon in nederland importeren. Je motor is ouder dan 6 maanden EN heeft meer dan 6.000km gereden, hierdoor wordt hij niet als nieuw gezien en kan je de bpm afschrijvingtabel gebruiken of de bpm calculator van fast-guzzi, http://fastguzzi.nl/bpm/

Tof plan! Ga je een polarsteps.com oid bijhouden zodat de geïnteresseerden je kunnen volgen?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie