Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006  (gelezen 28203 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 15
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #240 Gepost op: 15-10-2006, 21:40 »
Voor de mensen die niet de juiste codec's hebben ,

kijk eens op http://rover64.magix.net/


Klik dan bij mijn albums op :  Allroadmaniacs Offroad.



Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #241 Gepost op: 15-10-2006, 22:12 »
Nou, d'r komt ook (eindelijk) weer wat leven in uw organisator ::) Gisterochtend vroeg mijn nest uit, flink wat rondjes op de crossbaan lopen ploeteren, die looiige boxer een paar keer op onmogelijke plekken overeind moeten zeten, 's middag thuis flink met de HD-reiniger in de weer en de zooi opruimen en 's avond een feestje. Was om 1 uur thuis, kon niet meer op mijn benen staan :-\ 

Dus ik denk (imiddels een hele tijd geleden): kom ff op ARM neuzen hoe de dag bevallen is....... ben ik eerst een uur bezig beeldmateriaal te bekijken. Mooi mannen!!!!!!!

Ook erg leuk om te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad daar! Had vooraf toch wel mijn twijfels gekregen over de zwaarte van de baan (wat hij ook was ::)), maar dat heeft blijkbaar niets afgedaan aan het plezier. En gelukkig uitstekend weer en goed gezelschap, twee zaken waar een organisator weinig invloed op heeft!
Was wel een stevige baan voor de echte allroaders onder ons. Met een enduro goed te doen volgens mij, maar met een fiets boven de 150kg flink werken. Maar als ik Gerben zo zie vliegen moet het eigenlijk geen probleem zijn :-\.
Mooi dat er nog drie van die idioten op een omgebouwde beemer meededen (wat loopt dat mooi hé), en wat zo'n SuperEnduro een gaaf ding zeg ;D

Ik vond het leuk om te doen en de moeite van het organiseren van zo'n ochtend valt ook wel mee. De hoge opkomst en tevreden reacties vergoeden ook veel van de moeite.

Jammer dat de zwakziekenmisselijk-en er niet bij konden zijn en Lucas zijn materiaal niet op tijd binnen was. Weet eigenlijk niet wie er meer niet geweest zijn. Ben net mijn lijstje nog eens nagelopen, ik zie veel namen van mensen die ik gezien heb, maar ook een aantal die ik niet gezien heb, maar die er mogelijk wel waren. Van degenen die een voorbehoud gemaakt hebben heb ik alleen Oossie gezien (foto's maken).

Straks Ferd ff een PB'tje sturen over zijn bankrekeningnummer. Ik heb in totaal € 120,- over om ARM te ondersteunen. 

Wat mij betreft over een aantal maanden weer (februari of zo?). Zelfde baan, of moeten we een iets minder zware zoeken? Iets centraler zou ook niet verkeer zijn denk ik. Wordt voor de mensen in het zuiden dan iets beter bereikbaar.



GS GJ :D

 
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #242 Gepost op: 15-10-2006, 22:15 »
Doe Circuitje Wemeldinge, keiharde kleibaan :D

En maar een kwartier hiervandaan  ;)

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 525
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #243 Gepost op: 15-10-2006, 22:17 »
Doe Circuitje Wemeldinge, keiharde kleibaan :D

En maar een kwartier hiervandaan  ;)
Ja, lekker centraal  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #244 Gepost op: 15-10-2006, 22:48 »
Goed trouwens om te horen dat WangDangD er redelijk goed mee weg lijkt te komen. Je val zag er van een afstanje pittig en spectaculair uit :o :o
Heeft toch ook te maken met je vering denk ik. Was niet de eerste keer dat je op die plek in de problemen kwan. Volgens mij is je achterdemper zo stug dat je bij de landig daar zo'n zwieper krijgt dat 'ie ff onbestuurbaar is. Rondje verendoktor denk ik, want vóór voelde ook niet best aan.
En koop voor de volgende keer aub een bodyprotector. En dan liefst een met sleutelbeen bescherming.


GS GJ :D

Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #245 Gepost op: 15-10-2006, 23:18 »
Hoi Ferd,

Ik kan geen PB-tje maken, krijg een "template" error of zo iets ::)

Meel me ff je bankreknr, dan kan ik storten. Op: gjvanommen et wanadoo punt nl.

CU


GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • Africa Twin XRV 750 Rally
  • *****
  • Berichten: 571
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #246 Gepost op: 15-10-2006, 23:53 »
De computer staat te stampen om alle foto's te uploaden naar Picasa van Google.

HIER kan je ze vinden  ::)

En natuurlijk een paar samples:








"Man is distinguished from all other creatures by the faculty of laughter."
"Confuse people... Quote from the WRONG message!"

Offline member

  • *****
  • Berichten: 524
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #247 Gepost op: 16-10-2006, 00:26 »
Doe Circuitje Wemeldinge, keiharde kleibaan :D

En maar een kwartier hiervandaan  ;)

Jaaa :stupid: ! Is wel een technische en harde baan, leuk met een zware allroad lijkt me!

Offline member

  • DR-Z 400s '06
  • *****
  • Berichten: 1000
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #248 Gepost op: 16-10-2006, 00:27 »
De computer staat te stampen om alle foto's te uploaden naar Picasa van Google.

HIER kan je ze vinden  ::)


Heeel gaaf. Leuke foto's!!!!
Waar geen weg is, is een wil.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #249 Gepost op: 16-10-2006, 07:44 »
Een kleibaan moet je zeker niet nemen, je bent dan veel te veel afhankelijk van de (vochtige) omstandigheden. Zogauw er een beetje regen gevallen is wordt de baan één spiegel waar ook de lichtere ktemmetje niets meer aan hebben (hoewel, dan ervaren die ook weer eens om onderuit te gaan ;))

De PM-metjes zijn weer gerepareerd, werd een beetje te veel lastig gevallen met email als reply op de aankondiging dat je een nieuwe pm had. Dus als het goed is krijg je nu alleen nog bericht dat er een nieuwe pm klaar staat, maar het bericht moet je op het forum gaan zoeken.

Mail is (bijna) de deur uit. Dat is zeker een mooi bedrag. Ik ben afgelopen week gestart met het laten ontwerpen van een goed en duidelijk logo voor stickers en t-shirts (en andere shit, u roept wij proberen het voor elkaar te krijgen). Nog niet duidelijk is wat de kosten gaan worden, of de gevraagde persoon er zin in heeft en meer van dat soort zaken. Geld gaat zeker gebruikt worden voor ondersteuning van het forum!!

Ik zie trouwens in Bas zijn bericht alleen maar rooie kruisjes...... ben ik de enige?

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 525
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #250 Gepost op: 16-10-2006, 08:09 »
Ik zie trouwens in Bas zijn bericht alleen maar rooie kruisjes
In ook

Offline member

  • Africa Twin XRV 750 Rally
  • *****
  • Berichten: 571
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #251 Gepost op: 16-10-2006, 08:32 »
`Mmmm als ik thuis ben zal ik eens kijken.... (Op mijn werk is de picasa site geblokt :-\ )
"Man is distinguished from all other creatures by the faculty of laughter."
"Confuse people... Quote from the WRONG message!"

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #252 Gepost op: 16-10-2006, 08:51 »
Waarschijnlijk mag je geen images directlinken bij Picasa....

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #253 Gepost op: 16-10-2006, 09:05 »
Wat mij betreft over een aantal maanden weer (februari of zo?). Zelfde baan, of moeten we een iets minder zware zoeken? Iets centraler zou ook niet verkeer zijn denk ik. Wordt voor de mensen in het zuiden dan iets beter bereikbaar.

Goed plan. Jij hebt nu contacten met deze baan, die zou ik warm houden als ik jou was. Iemand anders heeft vast nog wel contacten bij een andere baan toch?
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #254 Gepost op: 16-10-2006, 09:14 »
Ben er wel bewust van dat dit een "makkelijke baan was". ;) Zodra het hier ook wat modderiger word ,de moeilijkheidsgraad omhoog schiet.