Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006  (gelezen 28198 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #255 Gepost op: 16-10-2006, 09:16 »
Wat een mooie foto's Bas en Inge!!! ::) ::) ::)
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #256 Gepost op: 16-10-2006, 09:16 »
Mail is (bijna) de deur uit. Dat is zeker een mooi bedrag. Ik ben afgelopen week gestart met het laten ontwerpen van een goed en duidelijk logo voor stickers en t-shirts (en andere shit, u roept wij proberen het voor elkaar te krijgen).

Nou, wat dacht je van algemene allroadmaniacs badges die je achterop je jas(sen) kan naaien (zeg maar 20 - 30 centimeter breed en 5 cm hoog), crossshirts, petjes, ...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #257 Gepost op: 16-10-2006, 09:17 »
Wat een mooie foto's Bas en Inge!!! ::) ::) ::)


Super!



Inge, het filmen is jammer genoeg niet helemaal goed gegaan: de poppetjes zijn zo ver weg (klein) dat je er bijna niets van kunt zien. De hond is wel gelukt  ;)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #258 Gepost op: 16-10-2006, 09:26 »
Marten had het over circuit rutten in de polder misschien is dat wat.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #259 Gepost op: 16-10-2006, 10:28 »
Ja, kom Marten, zeg ook eens wat!

Heerde lag er zaterdag goed bij denk ik. Zeker in het begin met een mooi geschoven baan was het goed te doen. Alleen de klimmetjes achterin, o.a. die waar Ferd wat moeite mee had :-X, waren toen mul. En modderpoelen waar je tot aan je assen in wegzakt waren er nu ook niet :)
Bij regen wordt het voor allroad een heel ander verhaal denk ik. D'r staat verderop op het forum een item over een Suzuki-treffen. Het filmpje op die site laat volgens mij goed zien hoe de omstandigheden met slecht weer zijn (hoewel in niet zeker weet of dat ook op Heerde was. Wel vergelijkbaar terrein). Nou, dan haal ik de TCS niet eens van de aanhanger denk ik.
Maar Zeeuwse klei lijkt me dan ook geen pretje.

Maar ff kijken waar we in februari willen rijden dan.


GS GJ :D
(gave foto's Bas. Mooie telelens bij je denk ik?)
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #260 Gepost op: 16-10-2006, 11:00 »
Ik vond het ook erg leuk zaterdag, wil ik best vaker doen! Heerlijk om zoveel ruimte te hebben, zou niet graag tussen al die echte crossers rijden, tering wat gaat dat hard :o ::) Na een beetje een houterig begin, ging het de laatste rondjes al stukken beter, hoewel toen ook de vermoeidheid om de hoek kwam kijken....
Jammer dat ik een uur verloor in de file bij Utrecht.  :-\ daardoor was ik pas na elven op de baan. Heb toch nog wel de nodige rondjes kunnen maken, dus zo erg was dat ook weer niet. Altijd leuk om weer een aantal bekende gezichten te zien, eigenlijk altijd te weinig tijd om weer ff bij te ouwehoeren! :)
Als ik ook nog iets kan doen met organiseren, laat het maar weten. Vanaf januari stort ik me full-time op het reizen en rally gebeuren, hoop dan ook meer tijd te hebben om andere intiatieven te ontwikkelen. (o.a. Oost-Europa rally)

GS GJ, bedankt voor een top dag! :) :) :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #261 Gepost op: 16-10-2006, 11:35 »
Ja, kom Marten, zeg ook eens wat!


Heb ook een verrekt leuke zaterdagmorgen gehad daar in Heerde. RESPECT voor diegenen met die "dikke motoren" Ik vond t op m'n crosser al moeilijk genoeg!
Op de terugweg via crossbaan Rutten gegaan en e.e.a. besproken. We zijn daar van harte welkom voor e 10 p.p. Geen minimum aantal deelnemers.
Rutten is een harde baan. Wat korter dan Heerde en wel mooi overzichtelijk. Zeker voor allroads een stuk makkeljker lijkt me! Het moet alleen wel een aantal dagen droog zijn geweest, want anders is de baan nogal glad. Kijk even op de  MC-NOP site.

Moet nu even niet aan rijden denken trouwens, want gister in Noordwolde (offr.rit) hard op m'n B*k gegaan.. kan amper lopen en de KTM is ook een beetje ziek.. :-\
Hopelijk ben ik weer fit voor komend weekend! :confused:

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #262 Gepost op: 16-10-2006, 11:38 »

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #263 Gepost op: 16-10-2006, 12:15 »
Trouwens Erwin Dob,ik dacht jij de enduro ging rijden, ik mis je in de uitslag van Vorden.

Rij je Geesteren nog? Ik zit zonder maat die  altijd helpt, heb jij iemand die wil helpen of iemand van het forum. :-[

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #264 Gepost op: 16-10-2006, 12:24 »
Trouwens Erwin Dob,ik dacht jij de enduro ging rijden, ik mis je in de uitslag van Vorden.

Rij je Geesteren nog? Ik zit zonder maat die  altijd helpt, heb jij iemand die wil helpen of iemand van het forum. :-[

wanneer is die Klaas?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #265 Gepost op: 16-10-2006, 12:30 »
Erwin was gisteren ook bij Hapert. Alleen liep zijn Husky helaas vast tijdens de eerste ronde... :'(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #266 Gepost op: 16-10-2006, 13:09 »
Ja, kom Marten, zeg ook eens wat!

Heerde lag er zaterdag goed bij denk ik. Zeker in het begin met een mooi geschoven baan was het goed te doen. Alleen de klimmetjes achterin, o.a. die waar Ferd wat moeite mee had :-X, waren toen mul. En modderpoelen waar je tot aan je assen in wegzakt waren er nu ook niet :)
Bij regen wordt het voor allroad een heel ander verhaal denk ik. D'r staat verderop op het forum een item over een Suzuki-treffen. Het filmpje op die site laat volgens mij goed zien hoe de omstandigheden met slecht weer zijn (hoewel in niet zeker weet of dat ook op Heerde was. Wel vergelijkbaar terrein). Nou, dan haal ik de TCS niet eens van de aanhanger denk ik.
Maar Zeeuwse klei lijkt me dan ook geen pretje.

Maar ff kijken waar we in februari willen rijden dan.


voor jullie ver weg, maar Emmen is echt perfect voor de zware fietsen en emmen heeft weinig last van regen.

GS GJ :D
(gave foto's Bas. Mooie telelens bij je denk ik?)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #267 Gepost op: 16-10-2006, 13:13 »
Op de terugweg via crossbaan Rutten gegaan en e.e.a. besproken. We zijn daar van harte welkom voor e 10 p.p. Geen minimum aantal deelnemers.
Rutten is een harde baan. Wat korter dan Heerde en wel mooi overzichtelijk. Zeker voor allroads een stuk makkeljker lijkt me! Het moet alleen wel een aantal dagen droog zijn geweest, want anders is de baan nogal glad. Kijk even op de  MC-NOP site.

Hebben we voor die 10 Euri pp een exclusief ARM evenement of rijden we dan tussen de crossers? Dat laatste zou mij niet trekken, want die rijden toch ff een tandjes of wat harder over de baan dan wij. Lijkt vanuit oogpunt van veiligheid voor beide partijen niet gewenst.
Een ander cirquit dan Heerde vind ik ook prima. Zo kom je nog eens ergens :D
En vooralsnog ben ik niet uitgeleerd op een crossbaan (ik hep nog zware armen en benen ::)).


GS GJ ;D

Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #268 Gepost op: 16-10-2006, 13:18 »
wanneer is die Klaas?

As. zaterdag 22 oktober

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Allroadmaniacs offroad circuitdag te MSVNOV 14 oktober 2006
« Reactie #269 Gepost op: 16-10-2006, 13:33 »
Hebben we voor die 10 Euri pp een exclusief ARM evenement of rijden we dan tussen de crossers? Dat laatste zou mij niet trekken, want die rijden toch ff een tandjes of wat harder over de baan dan wij.

 :stupid: Lijkt mij inderdaad voor iedereen veiliger en leuker...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)