Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Nekbescherming  (gelezen 143968 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 392
Re: Nekbescherming
« Reactie #135 Gepost op: 22-04-2007, 21:46 »
Geen probleem ECM. Ik heb ook met enige scepsis een aantal braces bekeken, maar deze Leatt brace ziet er goed uit en blokkeert het teveel buigen van de nek. Heb 'm vandaag gezien en gepast en heb de knoop doorgehakt. Laat ik maar de (grof) betalende pionier zijn ;)
Nog steeds een allroad liefhebber... I'll be back...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: Nekbescherming
« Reactie #136 Gepost op: 24-04-2007, 12:07 »
Laat ik maar de (grof) betalende pionier zijn ;)
Ik ben helemaal aan de beurt met zoontje erbij, effe 750.00 euri naar Klaas.
Echter; als Klaas zijn best niet had gedaan had ik véél meer moeten uitgeven, dus bedankt!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: Nekbescherming
« Reactie #137 Gepost op: 24-04-2007, 13:23 »
Zoals ik al aangaf in een eerder topic er komt vanzelf een tijd dat er meerdere aanbiedingen komen. Ook Peter kan hem voor de zelfde prijs leveren.

Ik stel dan ook voor dat de vijf die ik nu heb uitlever, zodra deze binnen zijn en dat Peter nu probeert om er vijf te slijten.

Peter komt uit de buurt van Eindhoven dacht ik.

Ik wil zelf nog proberen of de dealer de brace voor 375,00 verstuurt naar je huisadres.

Groet Klaas

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Nekbescherming
« Reactie #138 Gepost op: 24-04-2007, 13:49 »
ik haal hem wel op is om de hoek bij mijn werk :P

Is de perfecte werkonderbreking ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 264
Re: Nekbescherming
« Reactie #139 Gepost op: 24-04-2007, 14:58 »

Ik ben blij dat ik de brace even heb gepast afgelopen zondag. Peter, goed dat een pasmodel hebt meegenomen! Ding lijkt niet in de weg te zitten en geeft mee toch een beetje een veiliger gevoel.

Kortom,  juiste beslissing om er een te bestellen. Ik zeg laat maar komen.

Johan
KTM 450 exc, en nu leren rijden...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: Nekbescherming
« Reactie #140 Gepost op: 24-04-2007, 19:06 »
Gerben,Sanne,JohanXToon en Nils. Ik ga eerst maar eens vakantie. Daarna zien we weer eens verder.

De rest kan hem wel bij Peter bestellen.

Frans heb jij je geld al overgemaakt. Overleg dit anders met Peter.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: Nekbescherming
« Reactie #141 Gepost op: 25-04-2007, 22:24 »
http://www.btosports.com/c/LEATT

Wij zitten met de prijs dus niet slecht, hier praten ze wel over twee maten bij KTM niet.

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: Nekbescherming
« Reactie #142 Gepost op: 25-04-2007, 22:49 »
He' Klaas , ik dacht dat je al op vakantie was ?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 305
Re: Nekbescherming
« Reactie #143 Gepost op: 25-04-2007, 23:47 »
De Leatt brace wordt geleverd met 3 verschillende sluitingen waardoor hij wat wijder of nauwer gesteld kan worden voor dikke, dunne of gemiddelde nekken. Verder schijnt er een kindermaatje te zijn.
Ik kan hem inderdaad ook voor € 375 via mijn dealer leveren.
En de LC8? Die ploegt onverdroten voort......

Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Nekbescherming
« Reactie #144 Gepost op: 26-04-2007, 00:31 »
Ook gelijk de bijbehorende jas erbij ??  :P



DAKAR REPLICA JACKET LTD
Specially constructed Rally jacket for the KTM NECK BRACE, in Go!!!!! Dakar 2007 Design. This jacket was developed with Cyril Despres, winner of the Rally Dakar 2007. It has an ultra wide zip off collar for use with KTM NECK BRACE

Offline member

  • *****
  • Berichten: 392
Re: Nekbescherming
« Reactie #145 Gepost op: 27-04-2007, 08:18 »
De Leatt brace wordt geleverd met 3 verschillende sluitingen waardoor hij wat wijder of nauwer gesteld kan worden voor dikke, dunne of gemiddelde nekken. Verder schijnt er een kindermaatje te zijn.
Ik kan hem inderdaad ook voor € 375 via mijn dealer leveren.

Peter, ik heb je al een PM gestuurd voor bestelling. Wil je contact met me opnemen?
Nog steeds een allroad liefhebber... I'll be back...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 276
Re: Nekbescherming
« Reactie #146 Gepost op: 20-05-2007, 23:06 »
Ook gelijk de bijbehorende jas erbij ??  :P



DAKAR REPLICA JACKET LTD
Specially constructed Rally jacket for the KTM NECK BRACE, in Go!!!!! Dakar 2007 Design. This jacket was developed with Cyril Despres, winner of the Rally Dakar 2007. It has an ultra wide zip off collar for use with KTM NECK BRACE
Betekent dit dat je de kraag er af wilt hebben als je die neckbrace draagt? Lijkt er wel een beetje op. Pas zag ik bij de cross in Rhenen al een aantal mensen met die brace rijden maar die hadden natuurlijk allemaal een cross shirt aan en die hebben nauwelijks een kraag. Heeft iemand een idee hoe dat gaat met een normale enduro jas?
2008 KTM 450 EXR-R | 1980 Yamaha XT 500 | 1997 BMW R1100GS

Offline member

  • *****
  • Berichten: 264
Re: Nekbescherming
« Reactie #147 Gepost op: 21-05-2007, 07:53 »
Jas aanpassen...?

Je zou toch gaan denken dat meerdere kledingleveranciers een dergelijke LEAT jas uitbrengen, markt is kennelijk te klein. Misschien komt het nog en zijn er nog te weinig braces verkocht.

Johan
KTM 450 exc, en nu leren rijden...

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Nekbescherming
« Reactie #148 Gepost op: 21-05-2007, 08:41 »
Let maar op, binnenkort komt BMW vast ook met een mooi jasje speciaal afgestemd voor deze nekbrace (met vast een heel "speciaal" prijsje  ::) ).

Offline member

  • *****
  • Berichten: 305
Re: Nekbescherming
« Reactie #149 Gepost op: 21-05-2007, 08:59 »
Typisch geval van het aanbod die de markt zal gaan volgen. Nu is er nog weinig vraag en daardoor ook weinig aanbod. Straks komen er meer (dure) modellen en later volgen goedkopere modellen. Let maar op: over een en zeker over twee jaar hangen de rekken vol. De voorlopers zijn altijd het duurste uit....  :-\
En de LC8? Die ploegt onverdroten voort......