Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Een oranje dilemma - Dank voor de input. SLOT  (gelezen 2225 keer)

Offline member

Re: Een oranje dilemma
« Reactie #15 Gepost op: 03-10-2017, 21:37 »
HJ (Singleminded) Yep, een droommotor op budget betekent zelf slim zaken regelen..Maar dank voor het voorstel om test te rijden! Ik heb geen auto of iets dergelijks dus een uurtje verderop is voor mij net te ver. Ga even langs de lokale dealer om een testritje aan te vragen.

GezwindeSpoed, gaat ik doen. Ik zie trouwens op je profiel dat jij een 950 super enduro hebt..dat vind ik ook enorm mooie apparaten. Las een keer op een website: “Een motor zonder bestaansrecht. Je bent meteen verkocht” Ervaar jij dat ook zo? Dingen blijven fantastisch in waarde trouwens..

Na een weekend weg ben ik - op basis van gevoel en jullie feedback - tot de conclusie gekomen dat ik meer richting een nieuwere 640 adv ga dan een 690. Ik vind een eencilinder met kick en kant en klare rally kuip enorm aantrekkelijk. Komt bij dat de oude mooi als donor kan dienen. Dus, mocht je nog een leuke 640 adv hebben staan uit 2006 of 2007, ik hoor het graag.  ;)

Advertentie: