Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: 3 DAGEN OFFROADTRIP NOORD FRANKRIJK GIDS APPIE/LE PROFESSEUR  (gelezen 3281 keer)

Offline member

3 Dagen OFFROAD TRIP in Noord Frankrijk ( Le Chesne)

KOSTEN: 200,00 EURO p.p. voor drie dagen. 100,00 euro aanbetalen voor reservering en 100,00 EURO bij aankomst in Frankrijk. Woensdag aankomen, donderdag, vrijdag en zaterdag rijden.
Koffie of thee bij het ontwaken. ( Excl. Camping kosten, eten onderweg, benzine etc. )

ER ZIJN: indien nodig op de camping trekkershutten te huur voor 3 of meer nachten en voor een SPECIALE PRIJS voor de motorrijders die bij Appie Offroad rijden. Kosten: 24,50 voor 2 personen per nacht. 3 personen per nacht 36.00 euro.

VOOR MEER INFO EN/OF RESERVERING EMAIL: jwwagenaar@caiway.nl

Offline member

Agenda gewijzigd!!! DONDERDAG 17 t/m ZATERDAG 19 Mei. Nog 1 plaats vrij in deze week.

Offline member

2 OPTIES geplaats! Jopie (adm)

Offline member

Alle rijders en vrienden de beste wensen voor 2018 en heel veel Gezondheid en Motorplezier. Appie en Jopie

Post Merge: 02-01-2018, 09:43
Agenda tot 02-01-2018 bijgewerkt!!! Jopie (adm)

Offline member

Agenda bijgewerkt. Jopie Adm

Offline member

Agenda gewijzigd en bijgewerkt! Jopie (adm)

Offline member

Nog plaats voor 1  of 2 rijders. Jopie (adm)[/b]

Offline member

Agenda bijgewerkt!! Jopie (adm)

Offline member

• Adventure is my middle name
Hardstikke leuk.. maar waarom niet in de shop zoals alle andere commerciƫle aanbiedingen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Met een honda kom je er wel, maar met de KTM ook nog eens met fun en snel!

Offline member

Ik snap je vraag Steven, ook wel een beetje grijs gebied.

ik kan er persoonlijk niet mee zitten. Zowel hier in "Evenementen" als in de shop kom je ritten tegen. Waar ligt de grens?

Als er nog meer mensen en mods zijn die dit draadje op de verkeerde plek vinden verplaats ik het met veel plezier!

Ciao

Offline member

Van Patricia van camping bericht ontvangen! Voor de rijders die een trekkershut hebben gereserveerd bij de camping is de boeking geaccepteerd. Gr. Jopie (adm)

Online member

• 62 6c 61 63 6b 53 50
Hi Max. Steven heeft wel een goed punt hier. 5 rijdersgroepen, 8 man per groep (?) = 40x200=8000 euro. Commercieel toch?
2017 KTM 500 EXC - 2018 Harley-Davidson Fat Bob 114

banner