IMO;
framenummer hoort bij motor en bouwjaar vd motor,
het lijkt mij (??) onwaarschijnlijk dat ze bij de BD zeggen dat er 100% BPM (en dan nog BTW) overheen komt..
maar erg stellig kan ik dit ook weer niet onderbouwen..
Dat zeg ik ook niet, en de domeinen ook niet :-)
- frame nummer heb je nodig om juiste CVO te achterhalen (en als je pech hebt en het is bv een Amerikaans model, dan moet je de volledige keuring ondergaan). Kans is klein, maar zou het wel checken!
- BPM gaat op basis van eerste tennaamstelling. Als RDW het defensiekenteken niet ziet als eerste tennaamstelling, dan gebeurt dat dus nu => dan is het dus het volle pond qua BTW. Ook dit is onwaarschijnlijk , maar wederom verstandig om te checken
Met beetje geluk betaal je dus alleen:
- CVO a 150 euro (bij KTM dealer)
- BPM vanaf 2009/2012 (afhankelijk welke je biedt)
- invoerkeuring a 110 euro (of zoiets)
- 15% over bod aan de domeinen
Met beetje pech komt daar dan nog bij:
- 600 euro complete keuring vanwege ontbreken CVO (en moet ie voldoen aan huidige regelgeving qua uitstoot, dat is misschien lastig)
- BPM als nieuwe motor
gr Jos