Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Gezocht: Legaal begaanbaar bos/veld/zand terrein  (gelezen 2191 keer)

Offline member

Hoi Mike,

Vind dat eigenlijk wel een goed idee. Heb Ad een mailtje gestuurd om te vragen wat hij zou kunnen betekenen. Als hij wil helpen moet ik maar opzoek naar nog een paar mensen die mee willen.

Offline member

Hoi Mike,

Vind dat eigenlijk wel een goed idee. Heb Ad een mailtje gestuurd om te vragen wat hij zou kunnen betekenen. Als hij wil helpen moet ik maar opzoek naar nog een paar mensen die mee willen.

gewoon bij hem een tripy huren en lekker rijden

Offline member

Tripy heb ik al, aleen nog een goede route.

Offline member

• *

Ik begrijp dat mysterieus gedoe ook niet goed. Alsof er ineens honderden motoren per dag over een route zouden gaan als die hier op de site gezet wordt. Openbare routes bedoel ik dan dus routes waar je gewoon met je motor mag komen.

Er zijn wel een aantal georganiseerde routes maar die vallen veelal in het weekend. Zit zelf ook naar Ad Ketelaars te kijken en begrijp uit die site dat je routes ook op een eigen dag alleen kunt narijden.

Of eens een oproep zetten hier op het forum, er zullen ongetwijfeld meer mensen met dezelfde vraag rondlopen en met een groepje beginnelingen en Google Maps kom je denk ik een heel eind en heb je nog een hoop lol ook.

Niks geheimzinnigs. Ik zei al google Trans Euro Trail. Dat is precies wat je wil maar je moet dan wel even googlen

Offline member

Hoi didado,

De TET stond al een poosje op mijn tripy. Maar ik wilde eigenlijk met iets overzichterlijkers beginnen. Misschien heb je gelijk. Gewoon doen.

Offline member

ik wilde eigenlijk met iets overzichterlijkers beginnen

Hierbij een tip: op 30 juni organiseert Team Allroad Brabant een beginnersdag. Zie hun website en facebookpagina.

Offline member

Goede tip. Die gaat in de agenda. Helaas een Zaterdag.

Offline member

Tripy heb ik al, aleen nog een goede route.
nou dan is het al helemaal geen probleem. dagrit van ad huren en gaan

Offline member

• *
Hoi didado,

De TET stond al een poosje op mijn tripy. Maar ik wilde eigenlijk met iets overzichterlijkers beginnen. Misschien heb je gelijk. Gewoon doen.

Hier een video van iemand op de Nederlandse TET. Kan je zelf beoordelen of het overzichtelijk genoeg is  ;)

banner