je mag dan wel 2 motoren hebben je kan altijd maar op één tegelijk rijden,
ook al 2 jaar naar een 501 aan het kijken maar nu toch besloten om met de 701 verder te gaan,
De laatste keer TET sectie 13 heeft mij overtuigd lekker onverhard, simpel, ruime stukken asfalt, iets technischere stukken en dan vanaf Metz binnendoor naar huis, gps op kronkelroute zondagmiddag geen kat op de weg en lekker doorrijden tot thuis. Toen wist ik het terug dat is hem wel voor mij.
ik kan er alles mee doen wat ik wil doen en als ik lichter ga gaan dan ga ik moeilijkere stukken gaan opzoeken, dus ben je terug op hetzelfde punt en eindig je met een trial. Wat ik ook wel zou wensen
.
Ook heb ik nooit echt veel tijd op mijn reizen en moet soms wat afstand overbruggen op korte tijd en dan denk ik dat 501 teveel zou afzien, indien ik echt veel tijd zou hebben zou ik voor de 501 gaan.
Dus heb ik besloten om de helft van de prijs van een 501 in mijn 701 de steken en de andere helft een MTB.