Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Gekoppelde gebeurtenissen

• Parijs - Duinkerken 2019 (allroad evenement): 24-05-2019 - 26-05-2019

Auteur Topic: Parijs - Duinkerken 2019 (allroad evenement)  (gelezen 1695 keer)

Offline member

• *
In de aanbieding voor wie te laat was om in te schrijven voor Parijs - Duinkerken: de inschrijving van La Vercingétorix opent 5 januari, zaterdag as.
https://www.cocoricorando.fr/fr/evenements-maxi-trails/172-la-vercingetorix.html

Offline member

• Op zoek naar avontuur
Simmetje ook kunnen inschrijven?

Nee, ik ga dit jaar de Schotland Wales 500 of een stuk TET rijden met de KTM990.
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

member: bedoel je niet toevallig de Wales 500? Bij mij staat die in ieder geval wel op de planning.
KTM 990 Adventure R

Offline member

• Op zoek naar avontuur
member: bedoel je niet toevallig de Wales 500? Bij mij staat die in ieder geval wel op de planning.
Ja die bedoelde ik idd
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

He Simmetje, ook aan de TET, ik ga met vrienden eind maart de transspana doen en na afloop via de TET Spanje (Malaga-Andorra) terug.

Offline member

• *
Vandaag het informatiebestandje ontvangen. Ze vragen wat meer bescherming dan voorgaande jaren en zelfs noppenbanden. Waarschijnlijk n.a.v. de vele ongelukken vorig jaar.

'Equipement of the bike - Compulsory: tires with nipples or crampons! Examples: Michelin Anakee Wild, Mitas E09, Continental TKC80 ... - Forbidden: tires called "mixed" Examples: Continental TKC70, Metzeler K60 ...'

Dan ga ik op hun aanraden maar wat tepels op m'n banden plakken.  :)
 Crampons/stijgijzers heb ik ook nog liggen, het kan niet anders dan dat het een mooie expeditie wordt met veel sneeuw en ijs!

Advertenti3: