Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: KTM 525EXC bj 2003  (gelezen 353 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 127
KTM 525EXC bj 2003
« Gepost op: 02-05-2019, 11:58 »
Te koop; De KTM van mijn broer Mischa. Staat al vanaf september 2017 werkloos bij mij in de garage. Motor is technisch heel goed maar het plasticwerk is niet zo mooi meer. Alles qua techniek is in orde en de machine rijd dan ook zoals het hoort, loopt en schakelt perfect. Iets lekkage olie uitgaande as door het lange stilstaan. Ik heb er net een nieuwe accu ingezet omdat de oude overleden was. Motor start en loopt echt heel mooi zonder tikjes of rare bijgeluiden. Ik heb de motor zelf verse olie en oliefilter en luchtfilter gegeven na de laatste Pyreneeën rit en de kleppen zijn gesteld. Diverse leuke onderdelen erbij, zoals veel luchtfilters, een 22 litertank, neopreen sokken voor de vorkpoten, een nieuwe startmotor en reserveradiatoren, oliefilters, subframe, luchtfilterkast etc etc. Er zit een nieuwe km teller op met iets van 40 uur erop, waar wij er zelf ongeveer 35 van op hebben gezet in bijna 4 jaar tijd. Ik heb de motor voor hem gekocht vlak na een revisie.Uiteraard zijn daar geen bonnen van... Proefrit is altijd mogelijk, foto's kan ik op aanvraag wel appen, ik krijg het hier niet voor elkaar....
Richtprijs rond 2200 mag hij weg, hij staat nu in de weg....
Groet Sander
0642110932