Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Benzine lekken en warm lopen  (gelezen 331 keer)

Offline member

  • *****
  • KTM 950S Adv, KTM 525 EXC rally
Benzine lekken en warm lopen
« Gepost op: 05-07-2019, 20:56 »
Heb mijn KTM 950 paar maanden niet gebruikt (geen goed excuus voor ...), maar na starten loopt die slecht (klappen uit uitlaat), loopt na 1 km al echt warm (bovenste streepje, fan slaat ook niet aan) en lekt benzine uit de overloop:

Benzine stroomt er behoorlijk uit, meer met gas geven.

Wordt sowieso de zaak openen maar iemand een idee waarste zoeken?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Offline member

  • *****
  • NC750X; FE570; 950SE
Re: Benzine lekken en warm lopen
« Reactie #1 Gepost op: 06-07-2019, 10:12 »
Vlotter die blijft hangen, of o_ring van knietjes in benzineslag op carbs die uitgedroogd zijn. Maar warm lopen verklaar je daar niet mee.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
Re: Benzine lekken en warm lopen
« Reactie #2 Gepost op: 06-07-2019, 10:18 »
Vlotter die blijft hangen, of o_ring van knietjes in benzineslag op carbs die uitgedroogd zijn. Maar warm lopen verklaar je daar niet mee.

thermostaat die blijft hangen???
"everywhere is within walking distance if you have the time..."
pain is the feeling of fear leaving your body

Offline member

  • *****
  • KTM 950S Adv, KTM 525 EXC rally
Re: Benzine lekken en warm lopen
« Reactie #3 Gepost op: 06-07-2019, 14:12 »
Carburateurs maar een bekijken idd. Temperatuur lijkt me er ook los van te staan, thermostaat klinkt dan we logisch


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Well-trained reflexes are quicker than luck.
Re: Benzine lekken en warm lopen
« Reactie #4 Gepost op: 07-07-2019, 17:55 »
Deze heeft toch een kunststof oliepomp?
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • In order to go faster - go slower
Re: Benzine lekken en warm lopen
« Reactie #5 Gepost op: 16-07-2019, 08:42 »
Zou ook je overflow tubes kunnen zijn die half verstopt zitten met oude benzineresten. Omdat de boel dan vacuĆ¼m trekt zakt het benzinenivo in de vlotter kamer en bij half gas wordt er dan te weinig benzine verneveld. Waarom hij dan juist overloopt? Misschien is er slechts eentje van de twee verstopt?

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk



Advertenti3: