Van mij hoeft-ie eigenlijk niet weg
maar d'r wonen meer mensen in huize Van Loo....
Ik had 'm eigenlijk alleen voor Marokko dit voorjaar. Drie is een beetje veul in de garage met alle andere zooi. Dus moet er 1 weg. Die Super, nee dat kan echt niet na 30.000 reiskilometers. Ik ken dat ding door en door en ik kan 'm makkelijk ombouwen van brave wegmotor naar terrein/reis-ratbike en andersom.
Die Tuono is DE motor voor mij qua bergweggetjes afraggen, circuitdagje doen en zo. Als die weggaat stort die helft van m'n motorleven in, kan ook echt niet. Pas als die ruige kale chopper af is voor de ouwe dag (als ik niet meer zo hard durf
), dan mag-ie weg. Die chopper begin ik over 10 jaar wel es aan.
Dus dan die LC4 maar, hoewel met pijn in m'n hart.. Ik heb nog ff gedacht er een paar gebruikte SM-wieltjes bij te zoeken, en een fatsoenlijke voorrem in te hangen en dan wat te SM-en. Maar toch maar niet doorgezet en nu te koop. Maar echt haast heb ik niet, dat had je intussen al door....