Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 2018 KTM EXC-F aangeschaft, enkele technishe vragen.  (gelezen 927 keer)

Offline member

  • *****
  • Ride a slow bike fast not a fast bike slow.
Had je dat demperdeel al?
More than two strokes is a wank.

Offline member

Heb ook een 2018 EXC.


- kap zit dicht tegen de uitlaat aan origineel, maar niet er tegenaan natuurlijk. Zo dicht als op jouw foto is wel erg dicht ;)
- tellerunit gaat idd niet volledig aan als motor niet loopt, is volgens mij origineel al zo
- die schroefdraad in je uitlaat hoef je niets mee te doen. Evenals al die troep als een catalysator. Dat zit er enkel in voor de keuring. De dealer haalt het eruit bij aankoop van de motor en zet dan een andere mapping erop. Als je de catalysator nu terugzet raakt je motor in no time te heet. Gewoon helemaal afblijven van die uitlaat is mijn advies. Als ie teveel geluid maakt, even checken of er nog wel vulling in zit (kloppen, hol geluid of niet)
_??_
(?_?)

Offline member

Het klopt dat de teller aangaat als je begint te rollen.
Maar bij het stoppen blijft de teller bij mij wel aan, of bedoel je dat hij uitgaat na enige tijd?
Maar het probleem van even snel kijken had ik ook, ik heb daarom een schakelaar gemonteerd die de twee relais bekrachtigd die in het luchtfilterhuis zitten. zo heb ik ook contact zonder draaiende motor.
Let wel ik heb geen contactslot bij mij zit er een of andere dongel in geloof ik (was al bij aankoop) als jij wel een contactslot hebt werkt het misschien anders.

Volgens mij hebben enkel de USA EXC modellen een Contact.
Ik ben wel van plan dat er op te bouwen maar kan ook een verstopte schakelaar worden:)

Thnx voor de info!

Offline member

  • *****
Die van mij is ook verstopt  ;)
Triumph Tiger 800 XC '11
KTM 640 Adventure '03
KTM 450 EXC-F '17


Advertenti3: