Algemeen > GPS / Navigatie

Osmand eruit.

<< < (2/5) > >>

patrick2wd:

--- Citaat van: Garfield op 08-04-2020, 09:52 ---Propje wij kennen elkaar nog niet maar ik zag dat je net als ik in het prachtige Amersfoort woont.
Wat mij betreft ben je van harte welkom om een keer bij mij een bakje koffie te doen en over brommers etc. te praten !

--- Einde van citaat ---


...slijmjurk....


 ;D :D :D ;D :D ;D :D ;D

Garfield:
Zo jammer, die typische afgunstige Amsterdamse reacties  ;D ;D ;D ;D ;D

grandia:
Nu is een prima tijd om Amsterdam centrum te bezoeken. Vrijwel geen toeristen en dagjesmensen dus lekker leeg. Meisjes van plezier hebben ook vrijaf.

Amersfoort - Amsterdam binnendoor is nauwelijks op een leuke manier te doen; er zit simpelweg te veel bebouwde kom tussen.

propje:
Jawel vindt het toch leuk.
Vooral dat polderlandschap.
Is nu op z.n mooist.
Qua verkeer viel het echt mee.
Laatste keer Adam voor mij kan wel 20 jr geleden zijn.
Ik mis er niet zoveel aan.




M.n brommer vond het ook leuk.


Maps.me liep compleet vast in het centrum.
Moest ik toch noodgedwongen naar Osmand.
Toen kwam ik er wel.
Heb toch haat liefde verhouding met mobieltjes en programma,s apps.
Computers.
Zal de leeftijd zijn.
 :)

didado:

--- Citaat van: propje op 07-04-2020, 23:24 ---Net weer helemaal gestoord geraakt van osmand.
Wil morgen binnendoor naar Amsterdam.
Dat snapt ze niet.


Nu Maps.me app binnengehaald.
Ziet er simpel uit.
Ga er morgen mee proefrijden.
Om me niet kapot te ergeren de montana maar mee als backup.


--- Einde van citaat ---

Het mooie aan smartphone navigatie is dat je kan kiezen. Als ik over het asfalt wil, binnendoor of een kronkelroute etc dan gebruik ik gewoon de tomtom app. Ga ik offroad dan kies ik iets anders die goed tracks aan kan.

OSMand is geen makkelijke app. Het kan namelijk alles en nog veel meer maar meer betekent in dit geval ook een hogere leerdrempel dan de meeste apps. Ik prefereer zelf LocusMaps die ook van alles kan maar een tikje logischer in elkaar zit. Maar ook die is pittig.

Een eventuele parkeerfunctie in die apps is bij mij op de Amsterdamse gracht sinds een maand of twee ook geheel zinloos ::) ::)



Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie