Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Oost Europa allroad Rally  (gelezen 34232 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #225 Gepost op: 06-06-2007, 15:14 »
zo,ook weer thuis 8)
een prima gslaagde week,die dus veel te kort was :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #226 Gepost op: 07-06-2007, 11:05 »
Zo ik ben ook weer thuis,

Wat een evenement, het idee van de rally was een stijgende lijn in moeilijkheid waardoor je in de rally kunt groeien. Ger Jan, Het was van start tot finish een prachtige rally niets meer aan veranderen.  :-*

Ik heb een prachtige week gehad, hierbij wil ik het ORG team bedanken voor hun inzet en volharding .  :-*

En natuurlijk de mannen en vrouwen van Rally Bike Center
   
Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 81
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #227 Gepost op: 07-06-2007, 13:18 »
Zo, ook ik ben er weer. Was vannacht om 2 uur thuis.

Tjonge, wat heb ik genoten. Wat een week. Gerjan en alle anderen, onwijs bedankt !!

Iedereen die niet mee is geweest, stom, voor volgend jaar alvast inplannen !

Jacques

Offline member

  • *****
  • Berichten: 493
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #228 Gepost op: 07-06-2007, 14:17 »
Zo dat was zeker een hele ervaring!
Wij zijn inmiddels ook weer thuis. Net de brommers van de aanhanger gehaald, maar eens kijken wat er nog tevoorschijn gaat komen onder die laag modder :P
Mijn foto's staan op picasaweb.google.nl/nilzxt -> oost europa rally
Ik heb ze ook ingeleverd bij de organisatie dus waarschijnlijk komen ze op een of andere DVD :)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 39
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #229 Gepost op: 07-06-2007, 16:05 »
Ook gisterenavond thuis geraakt. Het was een prachtige ervaring. Zoals degene die erbij waren weten ben ik zaterdag echter onder de motor klem geraakt en heb minutenlang de hete "Big" uitlaat tegen mijn been gehad. Dit heeft lelijke sporen achtergelaten. Ben van de voormiddag naar het ziekenhuis geweest en er wacht mij een lange revalidatie. Ben nu al minstens voor meerdere weken thuis en de kans is zeer groot dat er operatief (verschillende malen) moet ingegrepen worden om de wonde te helen met huidtransplantaties.
Ik had toch liever één van die stenen gehad als blijvende herinnering.

Ik wil de organisatie bedanken voor de hulp en ook Bas die zeer efficient met de beperkte middelen de wonde verzorgd heeft.

Groetjes,
Marc

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #230 Gepost op: 07-06-2007, 18:54 »
Joh, Marc, da's niet mis. Ik hoorde je verhaal wel over die uitlaat maar had niet het idee dat het zo ernstig was zoals je er over sprak. Het beste met je herstel, ik hoop dat het weer snel de goede kant op gaat!
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 167
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #231 Gepost op: 07-06-2007, 19:38 »
Allemaal welkom thuis.
Voorspoedig herstel, graag veel foto's om alvast sfeer te proeven voor volgend jaar!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 357
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #232 Gepost op: 07-06-2007, 19:41 »
Zo,... en mijn spullen zijn ook weer thuis. Dirk en Karin (en andere die zich om mijn spullen bekommerd hebben) enorm bedankt :-* :-* :-*

Booze may not be the answer, but it helps you to forget the question.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 357
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #233 Gepost op: 08-06-2007, 00:00 »

Schaam je niet om wat foto`s te plaatsen hoor.


Ok dan, zomaar een willekeurige Hongaarse dame.


Booze may not be the answer, but it helps you to forget the question.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #234 Gepost op: 08-06-2007, 00:11 »
Ben van de voormiddag naar het ziekenhuis geweest en er wacht mij een lange revalidatie. Ben nu al minstens voor meerdere weken thuis en de kans is zeer groot dat er operatief (verschillende malen) moet ingegrepen worden om de wonde te helen met huidtransplantaties.

Whooo Marc,
We leven met je mee!!!!
Heel veel sterkte want dit klinkt als heel erg zwaar shit!!!

Fr@venture
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 357
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #235 Gepost op: 08-06-2007, 00:18 »
Whooo Marc,
We leven met je mee!!!!
Heel veel sterkte want dit klinkt als heel erg zwaar shit!!!

Fr@venture

:stupid:
Booze may not be the answer, but it helps you to forget the question.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #236 Gepost op: 08-06-2007, 13:44 »
Hallo alle all-road maniacs, allereerst Mark van harte beterschap, en het is toch nog heftiger dan we dachten met je been.
Ik, en ik weet wel zeker dat ik ook namens Debby spreek (waar ik echt een super vriendin in heb gevonden) we hebben een super week gehad, zoals jullie wisten heb ik verschrikkelijke hoog tevrees en heb 1 bepaalde dag gedacht waar ben ik in vredesnaam aan begonnen , maar alle dagen met elkaar samen geteld hebben we het waanzinnig naar ons zin gehad. We hebben veel mensen leren kennen die vol met passie en enthousiasme over het all-road rijden vertellen. We hebben samen met hun gelachen en gehuild. Dit was een week vol mooie herinneringen, puur natuur, zonder bla bla, en absoluut voor herhaling vatbaar, dan niet in de camper maar ook zeker op de motor. Jullie zijn echt allemaal stuk voor stuk toppers.

Groetjes en tot gauw Debby en Mariët.

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #237 Gepost op: 08-06-2007, 17:00 »
Citaat
Jullie zijn echt allemaal stuk voor stuk toppers.

Ga door, ga door  :D 8) Bedankt ook voor jullie hulp en gezelligheid.

Had wel even met jullie te doen op die blubberhelling omhoog met die grote bakken.....Is gelukkig goedgekomen. Zijn daar nog foto's van?
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #238 Gepost op: 08-06-2007, 17:27 »
Ja er zijn foto's van, met sleepkabel en al. hihihi

[attachment deleted by admin]

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #239 Gepost op: 09-06-2007, 19:37 »
wij zijn ook net weer terug, wat een pokke end vanaf roemenie naar huis zeg! Met 100 a 110 km/uur schiet dat niet op. Helaas niet genoeg tijd om nog langer in Roemenie te zijn.
Maar wat een prachtig land en super aardige mensen al zijn ze niet te verstaan. Prachtige wegen van a naar b door de bergen en onverhard. Onverhard was vaak beter als verhard, mijn idee van slecht wegdek is wel bijgesteld. Tussen de gaten zat af en toe 5 cm asfalt.
GerJan had echt prachtige routes uitgezet, mooie overnachtingsplekjes, alleen jammer dat hij vergeten was de kraan dicht te draaien.

Wij hebben genoten. Zodra de fotos online zijn geef ik een gil.