Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Oost Europa allroad Rally  (gelezen 34246 keer)

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #150 Gepost op: 04-03-2007, 07:06 »
Wat was ook weer de bedoeling van die ombouw? 750 blok ipv 650?
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #151 Gepost op: 04-03-2007, 10:22 »
Uhh nee 650 voor een 650  :-X Heb nog gekeken voor een 750, maar had geen centen meer om zoiets te kopen. Het blok had ondertussen zo'n 200.000 km gelopen en zoop meer olie dan me lief was, dus vandaar de noodzakelijke verbouwing.....
Ik had eerst graag alleen het blok gewisseld, kost minder tijd en dan hield ik mijn mooie zwarte frame.
Maar deze motor krijg ik niet zomaar op belgische papieren, heb geen gelijkwaardigheidsattest (was in '89 nog niet) dus dan moet ie naar de keuring... Nou dat word lachen om met zo'n motor een gelijkwaardigheidsattest te krijgen...... ::) (heb me laten vertellen dat die belgen hierin erger zijn dan NL, ze willen dan dus echt een gelijkwaardige motor zien zoals die normaal in de verkoop gaat)
Deze 2e Twin had ik er bij aankoop al bij gekregen vanwege het blok en laat deze motor nou compleet met belgische papieren zijn, dus het roze papiertje insturen en ik heb een kenteken.
Dan maar genoegen nemen met een wit frame en alles helemaal opbouwen, voordeel was dat ik hiervan veel zelf kan (zeker met een voorbeeld erbij hoe het in elkaar moet) en een blok wisselen kan ik niet zelf.
Dus alles bij elkaar was dit de goedkoopste oplossing.... (mits dit blok oké is dan  :confused:)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4275
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #152 Gepost op: 04-03-2007, 11:38 »
Anders is revici van een van je vlokken misschien wel de oplossing?
Maar je wist dus al dat je naar belgie zou gaan toen je de AQ kocht, al was het onderbewust  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #153 Gepost op: 04-03-2007, 15:31 »
fijn he 1 EEG. We hebben toch echt allemaal dezlfde voertuignormen hoor!
 :stupid:

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #154 Gepost op: 04-03-2007, 15:36 »
Ben ook effe lekker bezig, de hele voorkant ligt eraf, alleen de kroonplaten hangen nog aan het frame. Kleppen zijn gesteld (was lekker weer vandaag  ;)), de bestelling is naar Louis toe (weer € 400,- armer  :-\) de kuip gaat komende week naar de mallenmaker, Ray even mailen voor het zadeltje, een uitdeuker zien te vinden voor de tank, een spuiter zien te vinden voor de tank/kappen/voorkant (Repsol setting misschien :P). Ben nog wel even bezig dus.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 81
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #155 Gepost op: 04-03-2007, 16:03 »
 :stupid:

Haha! Ook hier nog een AT in de verbouwing  ::)

Nog even wachten op de velgen van HaanWheels en het andere kuipje, verder de cockpit weer opnieuw inrichten.

Groet'n,
Rick
Pimped AT 1996

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #156 Gepost op: 10-03-2007, 01:45 »
hey ricky
ff voor de gein ingelogd.coole site kan niet wachtu tot ik weer zoiets heb met elektrik start,gaan we samen een keer de bulten in dat wordt vast lachen verders a lot of fun out there en wie spreekt mekaar
groeten jan

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #157 Gepost op: 14-04-2007, 10:23 »
Even een korte update. Gerjan vertrekt weer naar Roemenie voor de laatste roadbooks, en Gerjan heeft een vrachtwagen voor het transport vastgelegd, dus ook dat is geregeld. Zoals bekend bij de deelnemers, organiseren we op 26 april een bijeenkomst in Delft, waarbij we nog even e.e.a toelichten, en we ook de kaarten en info kunnen verspreiden. Tijdens deze bijeenkomst kunnen deelnemers onderling ook meteen afspraken maken om samen te rijden, spullen te delen, enz.enz.
Verder gaat Meindert Baars ook mee, hij heeft zich aangemeld als vrijwilliger voor de organisatie. Super! Begin mei gaan we de route samen nog een keer helemaal rijden, om alles een laatste keer te controleren. Op dit moment ligt er in de bergen boven de 1500 meter nog volop sneeuw in Roemenie, en de route gaat nog een flink stukkie hoger. Dat wordt dus nog even spannend voor Gerjan. Mochten er nog vragen zijn, schroom niet om een mailtje te sturen, is uiteraard geen probleem.
Verder werken we aan startkaarten, nummerstickers, vlaggen, en meer van dat soort dingen, en ga ik proberen te regelen dat de rally via diverse media te volgen zal zijn. Zeer waarschijnlijk zal er ook verslaggeving zijn tijdens de rally voor de thuisblijvers!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #158 Gepost op: 14-04-2007, 11:03 »
 :D :D :D
Klinkt allemaal zeer profi, nu ik nog ;)
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #159 Gepost op: 24-04-2007, 17:03 »
Even een korte update. Gerjan vertrekt weer naar Roemenie voor de laatste roadbooks, en Gerjan heeft een vrachtwagen voor het transport vastgelegd, dus ook dat is geregeld. Zoals bekend bij de deelnemers, organiseren we op 26 april een bijeenkomst in Delft, waarbij we nog even e.e.a toelichten, en we ook de kaarten en info kunnen verspreiden.

Kwam mij ook ter ore maar ik weet van niks!!!!!!! :confused:
Zal nog effe mailen dan maar.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 58
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #160 Gepost op: 24-04-2007, 22:07 »
iedereen die mee met OER gaat is donderdag welkom. Inloop 19.00 uur en start programma 19.30 uur.

Dit was de uitnodigingstekst die per mail naar een ieder verzonden is....


Oost Europa Rally
28 mei tot 3 juni 2007

Ben je al gepakt?
Is je motor of auto al rijklaar?
Nog even en het is zover…..
De start van de Oost Europa Rally.

Graag nodigen we je uit voor een “peptalk” op donderdag 26 april.
We willen jullie de laatste details vertellen, jullie vragen beantwoorden en
uiteraard al een beetje wegdromen bij de route. Denk er ook alvast over na
wat je mee wilt geven in de auto.

Je bent welkom vanaf 19.00 uur. We starten om 19.30 uur.
Rond 21.30 uur willen we afronden maar kun je uiteraard blijven plakken!

Locatie: Oostsingel 156, 2612 HK Delft. Telefoon 015 -2 122 133 (huisadres Marcel)

Laat even weten of je komt via de mail marcel.vermeij@rallymaniacs.nl



Offline member

  • *****
  • Berichten: 751
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #161 Gepost op: 27-04-2007, 19:07 »

Ik van plan om vrijdag te vertrekken om zondag in Krakow aan te komen. Zo'n 400 kilometer per dag dus. Voldoende tijd om niet al te veel snelweg te hoeven rijden en goed met de MZ te doen maar ook wel heel erg lekker met de Africa Twin...........

Let op daar in het oosten want mijn broer heeft daar een motor laten stelen. De motor stond heel goed vast aan een paal. Maar de volgende dag waren er twee dingen weg: de paal en de motor.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #162 Gepost op: 30-04-2007, 21:31 »
iedereen die mee met OER gaat is donderdag welkom. Inloop 19.00 uur en start programma 19.30 uur.

Dit was de uitnodigingstekst die per mail naar een ieder verzonden is....


Oost Europa Rally
28 mei tot 3 juni 2007

Ben je al gepakt?
Is je motor of auto al rijklaar?
Nog even en het is zover…..
De start van de Oost Europa Rally.

Graag nodigen we je uit voor een “peptalk” op donderdag 26 april.
We willen jullie de laatste details vertellen, jullie vragen beantwoorden en
uiteraard al een beetje wegdromen bij de route. Denk er ook alvast over na
wat je mee wilt geven in de auto.

Je bent welkom vanaf 19.00 uur. We starten om 19.30 uur.
Rond 21.30 uur willen we afronden maar kun je uiteraard blijven plakken!

Locatie: Oostsingel 156, 2612 HK Delft. Telefoon 015 -2 122 133 (huisadres Marcel)

Laat even weten of je komt via de mail marcel.vermeij@rallymaniacs.nl



hmm,dat 2130 eindigen ts iig niet gelukt :o
de volgende dag voor 500 uur rijden dus ook niet :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #163 Gepost op: 30-04-2007, 22:55 »
Let op daar in het oosten want mijn broer heeft daar een motor laten stelen. De motor stond heel goed vast aan een paal. Maar de volgende dag waren er twee dingen weg: de paal en de motor.

Dat klopt wel van dat oosten en stelen.

Bij de NL enduro's wordt ook regelmatig een motor gestolen, en die zijn ook in het Oosten.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: Oost Europa allroad Rally
« Reactie #164 Gepost op: 01-05-2007, 19:03 »
Nou, wiele komp ut t oost'n enne hier is't krek vielug heur. De wiesen woont ok hiere.