AllRoad-Forum > Trial Online

oset 16 inch vraagje

<< < (2/4) > >>

Struis:

36 Volt DC is niet erg gangbaar, 750 watt (1 Pk) is natuurlijk ook maar weinig...……...
Dus ik vrees dat je gewoon een nieuwe originele zal moeten kopen.
Of een 24 Volt motor met een beetje "slechte" voeding aansluiten, zodat je op de klemmen nog maar 30 volt overhoud...……...

kaasboer:
Misschien Brinkmotoren.nl
Post Merge: 10-06-2020, 12:42Even electro motor google.
Kwam ik hun tegen

sjorsie83:
motor gevonden toch maar orginele gekocht kan iemand me nog helpen met een voorbeeld afbeelding van het doorlussen van de 3 accu s ...is helaas erg weinig te vinden op internet maar misschien iemand hier op het forum die er 1 heeft voor zn kind

Struis:

Min van de 1e accu aan Massa, plus aan de min van de tweede accu, plus van de tweede accu aan de min van de derde, dan meet je nu tussen de plus van de derde accu en massa 36 Volt...….


Accu's staan nu in serie.


Laden; het beste is drie afzonderlijke laders, elke accu z'n eigen lader.

Plarina:

--- Citaat van: sjorsie83 op 12-06-2020, 14:58 ---motor gevonden toch maar orginele gekocht kan iemand me nog helpen met een voorbeeld afbeelding van het doorlussen van de 3 accu s ...is helaas erg weinig te vinden op internet maar misschien iemand hier op het forum die er 1 heeft voor zn kind

--- Einde van citaat ---


Inderdaad ff in serie. Zie foto. Dit is 4x12 volt  in serie voor 48 v . Bij jou 3 maakt 36 volt. Als de accu’s ook slecht blijken. Heb voor 240 EUR ongeveer lithium besteld in China. 48 v 20 ah i.p.v. 10 ah. Dus langer rijden. Kan je in allerlei volt en capaciteit en afmetingen bestellen. Bij mij inclusief goede snelle lader. Jebhebt wel een andere lader nodig dan namelijk.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie