Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Onderdelen husaberg fe450e  (gelezen 464 keer)

Offline member

• Newbie
Re: Onderdelen husaberg fe450e
« Reactie #15 Gepost op: 26-07-2020, 19:09 »
Sorry, je hebt gelijk. Ik waardeer de adviezen zeker en het is super dat er ook zo snel uitgebreid is. Ik moet inderdaad wat actiever reageren en wat vaker online komen, want het is super dat er zo een plek is. Ik schaamde me beetje voor mijn reactie op de tegenslagen, heb gewoon geen goede onderzoeks plicht gedaan en uit enthousiasme gekocht :-X  en viel gewoon erg tegen dus dat enthousiasme had weer even nodig om terug te komen. Ik moest even accepteren dat ik een projectje had gekocht. Super bedankt in ieder geval!

Dat terugnemen is niet doorgegaan uiteindelijk, dus toen heb ik de adviezen hier en op mf nog eens nagelezen en hem met mijn buurman nagekeken en erachter gekomen dat het afslaan kwam doordat de benzine leidingen verkeerd om zaten. Daardoor liep de leiding precies langs de uitlaat en werd het te warm na beetje gassen, Vape lock geloof ik. Starten doet hij niet heel makkelijk met de e start als hij koud is, maar kan wel, dus ik kick hem de 1e keer aan en daar wordt ik ook handig in.

Voor dat ik wat kms ben gaan maken even olie, vloeistoffen, filtertje en allerlei boutjes vervangen. De uitlaat fatsoenlijk in elkaar gehangen en toen zag het er allemaal weer wat leuker uit en bleef ie gewoon lopen.

Ondertussen ben ik er wel achter dat het een omgebouwde 2003 versie is en het is allemaal lekker in elkaar gebeund, maar dat betekent ook dat ik lekker kan oefenen en stukje bij beetje komt het dan wel goed. Heb er al knipperlichten en spiegels op gezet en ikheb een contactslot besteld. Kmteller doet gek, dus dat ga ik nog nakijken en hij lekt en of zweet olie. Genoeg om nog aan te sleutelen dus. Maar wel met ritjes tussendoor :)