AllRoad-Forum > Projecten

Ombouw van Iveco Daily tot camper/crossbus

<< < (17/17)

goofys:
https://www.metaltis.nl/bevestigingsrail-3m-verzinkt-staal-premium.html?gclid=CjwKCAjw2dD7BRASEiwAWCtCb57VuHtxNVvuBvtaLCyxb8sG9F50MQCSNmE1vrhwegMqVfvnAcjLahoCyzIQAvD_BwE

Ik gebruikte deze. Link in alleen als voorbeeld. Ook overal bij carrosseriebouwers in Nederland te vinden.

Struis:

--- Citaat van: michel3vb op 30-09-2020, 21:44 ---Zou M4 door de bodem met carrosseriering genoeg zijn? En dat dan zeg elke 30 cm ofzo?

--- Einde van citaat ---

M4, klasse 12.9 of 10.9, verzinkt of met Dracomet behandeling.
Moet kunnen.
RVS in combinatie met Aluminium is geen optie, dat vreet elkaar op.

StevenD:
Pak dan andere montage rails waar wel m8 of M10 door gaat. Die met ronde ogen, enorm sterk en zelfs goedgekeurd voor stoelen/banken montage.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

Frenkie H:
Kwa vastzetten motoren de grootste kracht komt remmen hè dus als die vaststaat en niet naar voren kan is het al lang prima.

Ik heb een jumpy bus en daar zette ik mijn 990 ook gewoon in aan de standaard ogen en soms nog een weg motor erbij.

Kan geen kant op staan in de inrijklemmen van steady stand is vooral makkelijk omdat mijn bus laag is en dan staat de motor vast genoeg om hem vast te zetten.

Frank

Verstuurd vanaf mijn moto x4 met Tapatalk

michel3vb:
Stalenframe wat ik had bedacht komt te vervallen mede naar aanleiding van jullie opmerkingen. Ook vanavond even met Struis aan de tel gehangen.
Betonplex vloer ga ik voor zekerheid nog even borgen met wat slotbouten door de bodem van de bus. Verder ga ik wel de rails gebruik zoals ik al zei.
Nu wat dingen bestellen en dan binnenkort verder bouwen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie