AllRoad-Forum > All-road algemeen

.het forum is dood ik stop ermee. tot de Brabo

<< < (3/180) > >>

propje:
Das goed om te horen.
Heb lange tijd verliefd naar de 500exc zitten kijken.
Maar begin toch steeds meer warme gevoelens te krijgen voor Beta.
Verkoop 690 is uitgelopen op een fiasco.
Dan de R9T maar opofferen.
Doet ook minder pijn als de 690 verkopen.
Heb zelf een buddy zit gebouwd voor de 690 en die bevalt me zeer goed.
Dus dat grapje kan ik herhalen voor de Beta.
Wat mij groot voordeel lijkt.
De beta heeft bak en blok gescheiden van olie.
Dus beta en mijn idee dit gaat veul langer mee als die in de ktm 500.
En dat wil je juist met vakantie.



patrick2wd:
ik heb er ook naar gekeken, anderhalf jaar geleden,
een Beta dan,
toch maar voor een Yammie gekozen,de contacten die ik links en rechts had waren ook best dubieus..

propje:
Als je in Amsterdam woont zijn al je contacten dubieus :-*
Maar hoe bedoel je contact met  beta dealer?
Tis dacht ik italiaans.
Maar ze hebben volgens mij nog nooit fatsoenlijke electra kunnen bouwen..maar ik lees weinig over electrische storingen.
Wat ik wel stoer vindt is dat het bedrijf nog nooit failliet gegaan of overgenomen is door een grote moloch.
En dat is toch wel erg uniek in de motorlarij.
 husaberg husqvarna norton ducati agusta alkemaal overgenomen.

patrick2wd:

--- Citaat van: propje op 04-07-2020, 10:03 ---Als je in Amsterdam woont zijn al je contacten dubieus :-*
Maar hoe bedoel je contact met  beta dealer?
Tis dacht ik italiaans.
Maar ze hebben volgens mij nog nooit fatsoenlijke electra kunnen bouwen..maar ik lees weinig over electrische storingen.
Wat ik wel stoer vindt is dat het bedrijf nog nooit failliet gegaan of overgenomen is door een grote moloch.
En dat is toch wel erg uniek in de motorlarij.
 husaberg husqvarna norton ducati agusta alkemaal overgenomen.

--- Einde van citaat ---


wat Amsterdam helemaal gelijk..
maar ging hier meer over het contact met de lieden die de brommer verkochten..
konden meestal niets zinnigs vertellen over de brommer, onderhoudt etc..
maar wat ik over de brommer gelezen heb is eigenlijk alleen maar positief, rijden en onderhoudt allemaal goed en goed te doen.
wat mij (ook) tegenhield was de herinnering aan mn avontuur op de aprilia, prima motor, reed erg lekker, maar kleppen (klepjes) stellen blok eruit.
(bijvoorbeeld)
onderdelen zijn er wel, maar blijkt dat je erg lang mag wachten als iets specifieks nodig had.
wat dat betreft is het erg jammer dat er niet meer rijden.


dat heeft mij ook besloten om niet voor een Bèta of dat Fransche ding te kiezen..
dat dus..

propje:
Dank je kerel.
Zit ook te denken dat ik me maar eens moet trakteren op nieuw.
Beta is zo €2500 goedkoper als ktm.
Eerst maar eens zien of ik de bmw kwijt raak.
En dan mag de 690 in de kamer staan als meubilair.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie