Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Almere is niet meer!!  (gelezen 6821 keer)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Almere is niet meer!!
« Gepost op: 01-10-2006, 15:26 »
Vandaag ff wat gereden in Almere, en dat was dus de laatste keer. Overal borden, buizen over de weg en politiecontroles. Later hadden ze er zelf matrixborden bij gezet. Volgens ingewijdenen omdat er illegale straatraces gehouden  >:( werden waar wel 1.000 mensen op afkwamen. Om ongelukken te voorkomen is heeft de gemeente nu actie ondernomen: er mag gewoon helemaal niemand meer op...

Ik ga ff ergens in een hoekje zitten huilen  :'(
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 274
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #1 Gepost op: 01-10-2006, 15:57 »
Djeezz....  :-[


balen
Maar weer eens opstappen......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #2 Gepost op: 01-10-2006, 16:31 »
tja.. de illegale straatraces worden nu ergens anders gehouden (alsof het zo erg is dat ie lui daar rijden: beter daar dan in een woonwijk) en degene die geen enkel kwaad konden (wij dus), houden zich aan de regels en zoeken rustig een nieuw plekje in nl... voor zolang die er nog zijn.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 276
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #3 Gepost op: 01-10-2006, 16:33 »
Gewoon even je sleutel langs de eerste de beste rijst-racer of stleet-lacel halen die je tegenkomt. Lucht enorm op!  ;D
2008 KTM 450 EXR-R | 1980 Yamaha XT 500 | 1997 BMW R1100GS

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4382
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #4 Gepost op: 01-10-2006, 17:26 »
Hoop voor jullie dat als de rust is wedergekeerd de controles afnemen. Eigenlijk wordt het gewoon tijd dat ze de Markerwaard eindelijk eens gaan inpolderen.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #5 Gepost op: 01-10-2006, 18:25 »
Nu.nl:
Citaat
Burgemeester Almere verbiedt straatrace

Uitgegeven: 1 oktober 2006 15:42
Laatst gewijzigd: 1 oktober 2006 15:44
ALMERE - De burgemeester van Almere Annemarie Jorritsma heeft zondag met een noodbevel een straatrace in haar gemeente verboden. Ook de daaromheen georganiseerde activiteiten zijn taboe. Dat heeft de politie zondag laten weten.

De politie was op de hoogte van het voornemen tot het houden van straatraces in het gebied bij Almere Poort. De politie heeft de toegangswegen versperd.

Alleen vandaag dus?? En alleen asfaltrijden?? En alleen georganiseerd??


Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #6 Gepost op: 01-10-2006, 18:57 »
effe met zijn allen laten rusten! en dan weer rustig achteraan gaan kijken of er nog te rijden valt (kow-profile) lijkt me het beste!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 319
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #7 Gepost op: 01-10-2006, 19:35 »
Citaat
De politie heeft de toegangswegen versperd.

hebben wij die nodig dan?  ;)
XTZ660 Ténéré!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1811
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #8 Gepost op: 01-10-2006, 19:41 »
effe met zijn allen laten rusten! en dan weer rustig achteraan gaan kijken of er nog te rijden valt (kow-profile) lijkt me het beste!
Yep. en niet in openbare fora posten dat je daar gaat rijden in de toekomst.

Gesloten forum alleen voor mensen die elkaar persoonlijk kennen om dat soort dingen te bespreken.

Morgen haal ik dit weg.

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #9 Gepost op: 01-10-2006, 20:31 »
In hoeverre heeft dit gevolgen voor de dag met Erik verhoef?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 399
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #10 Gepost op: 01-10-2006, 20:33 »
Daar ben ik dus even behoorlijk ziek van.
Ik ben dit jaar met de Suzuki veel op Almere geweest en heb nog nooit zo snel zo veel bijgeleerd.

gr,  Rolf

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #11 Gepost op: 01-10-2006, 20:51 »
Hoho de soep wordt niet zo heet geeten als die opgedient wordt.
Lijkt een eenmalige actie

Kijk als er races worden aangekondigt (op welk forum dan ook) tja dan is het logisch dat het voorkomen wordt door de dienders. Heb ik opzich geen problemen mee.
Maar het is zoals Bean het zegt tis beter daar dan op de openbare weg tussen alle zondag koekblikken.

tja en wij racen daar niet, we trainen daar om beter de motor te beheersen :P dus ze kunnen beter ons gang daar laten gaan zodat het de verzekeringsmaatschappijen het scheelt in uitkeren van schades :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1811
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #12 Gepost op: 01-10-2006, 21:00 »
Hoho de soep wordt niet zo heet geeten als die opgedient wordt.
Lijkt een eenmalige actie

Kijk als er races worden aangekondigt (op welk forum dan ook) tja dan is het logisch dat het voorkomen wordt door de dienders. Heb ik opzich geen problemen mee.
Maar het is zoals Bean het zegt tis beter daar dan op de openbare weg tussen alle zondag koekblikken.

tja en wij racen daar niet, we trainen daar om beter de motor te beheersen :P dus ze kunnen beter ons gang daar laten gaan zodat het de verzekeringsmaatschappijen het scheelt in uitkeren van schades :-X


Laat het maar ff rusten. Komende weken staan ze er weer. Hoe eerder het rustig is hoe meer kans dat we in de toekomst er nog gebruik van kunnen maken.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #13 Gepost op: 01-10-2006, 21:16 »
^^ eensch en idd dit draadje snel in de prullebak

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #14 Gepost op: 01-10-2006, 22:19 »
Lijkt me nog te vroeg om de 28e (les Eric Verhoef) af te gelasten. We kijken het even aan.
Indien er iemand de komende tijd info heeft, dan hou ik me aanbevolen (ik woon d'r niet zo dicht bij..)

Indien Almere inderdaad taboe blijft is wellicht een crossbaan nog een optie voor Eric's wijze lessen!?

Groet, Marten