Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Almere is niet meer!!  (gelezen 6826 keer)

Offline member

  • Aut viam inveniam, aut faciam
  • *****
  • Berichten: 1314
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #15 Gepost op: 02-10-2006, 08:31 »
Yep. en niet in openbare fora posten dat je daar gaat rijden in de toekomst.

Gesloten forum alleen voor mensen die elkaar persoonlijk kennen om dat soort dingen te bespreken.

Morgen haal ik dit weg.
dus er komt nu een gesloten deel bij de "ritten en evenementen"?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 437
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #16 Gepost op: 02-10-2006, 11:34 »
Bij mijn speeltuin in Ressen en (in mindere mate) de Ovatonde bij de A 325 (de locals weten waar ik het over heb) zijn ook voor het eerst sinds ik me kan heugen politie acties geweest. Er was geklaagd........De bewoning rukt daar op. Politie heeft 2 off roaders aangesproken en weggestuurd.  :-[  www.mountainbike.nl
- Of ze asfalteren het of ze verbieden het.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 524
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #17 Gepost op: 02-10-2006, 12:37 »
Maasvlakte?  8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #18 Gepost op: 02-10-2006, 13:08 »
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 437
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #19 Gepost op: 02-10-2006, 14:19 »
Ben trouwens wel serieus aan het oriënteren op mountainbiken. Kan vaker en vooral dichterbij en kan ik een keer door het bos crossen zonder een hele dag bezig te zijn (beetje rekening houden met thuisfront). Gewoon dat ding in de auto filkkeren 10 minuten later sta ik op de Duivelsberg. Da's toch anders dan de brommer de aanhanger op, ruim een uur rijden, half uurtje voor omkleden, motor van de aanhanger enz. enz......

Nu heb ik 2 jaar geleden een goede fiets gekocht. Daar heb ik nu 200 km mee gereden  :-X Met de kids pak ik toch de fiets van m'n vrouw. Dus m'n eigen fiets weg en een moutainbike daarvoor in de plaats. Tis nu uitverkoop 2006 modellen.

Ik blijf wel gewoon off roaden brommeren, maar dit leuk voor tussendoor..... denk ik..... toch.....  ;)
- Of ze asfalteren het of ze verbieden het.

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 525
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #20 Gepost op: 02-10-2006, 14:31 »
Ik blijf wel gewoon off roaden brommeren, maar dit leuk voor tussendoor..... denk ik..... toch.....  ;)
En je kan gelijk onopvallend paden zoeken waar je later met de brommert overheen kan  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #21 Gepost op: 02-10-2006, 14:34 »
Ben trouwens wel serieus aan het oriënteren op mountainbiken. Kan vaker en vooral dichterbij en kan ik een keer door het bos crossen zonder een hele dag bezig te zijn (beetje rekening houden met thuisfront).

Nu heb ik 2 jaar geleden een goede fiets gekocht. Daar heb ik nu 200 km mee gereden  :-X Met de kids pak ik toch de fiets van m'n vrouw. Dus m'n eigen fiets weg en een moutainbike daarvoor in de plaats. Tis nu uitverkoop 2006 modellen.

Ik blijf wel gewoon off roaden brommeren, maar dit leuk voor tussendoor..... denk ik..... toch.....  ;)

gelukkig kan ik de ATB uit de schuur pakken en binnen 5 min op de hei/bos.

Heerlijk

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #22 Gepost op: 02-10-2006, 14:51 »
Hou toch op met z'n allen,er gaat niets boven een dot gas op een bospad.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #23 Gepost op: 02-10-2006, 15:04 »
Mountainbiken doe ik al zo'n 15 jaar.
Motorrijden een jaar of 7-8, waarvan de laatste 4 ook offroad.

Voor mij is offroadmotorrijden "mountainbiken voor grote mensen"  ;D  ;D. De overtreffende trap dus. Zal het ook wel blijven, ondanks dat mountainbiken het op veel praktische punten wint (tijdsbeslag, geld, overlast voor anderen, om de hoek, conditioneel, etc)


GJ :D

Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #24 Gepost op: 02-10-2006, 15:26 »
Hou toch op met z'n allen,er gaat niets boven een dot gas op een bospad.

jajaja we weten dat je niet van trappers houdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #25 Gepost op: 02-10-2006, 15:41 »
.....conditioneel)


Afgelopen zaterdag dacht ik hier anders over.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #26 Gepost op: 02-10-2006, 15:57 »
Als jij afgelopen zaterdag hetzelfde op de mountainbike had moeten doen had je Bennie M. niet eens meer getroffen schat ik zo.....

GJ ;D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 437
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #27 Gepost op: 02-10-2006, 16:06 »
Afgelopen zaterdag dacht ik hier anders over.

Doe de Alto Turia maar eens op een mountainbike  ;)
- Of ze asfalteren het of ze verbieden het.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #28 Gepost op: 02-10-2006, 18:24 »
Doe de Alto Turia maar eens op een mountainbike  ;)
Gaaf!! leuk evenement!!  :)(heb van het weekend al weer 180 km op zitten incl een marathon)
Wekunnen ook de transalpchallenge op (MTB marathon meerdagse, 600 km in 8 dagen) de motor rijden.
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 525
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #29 Gepost op: 06-10-2006, 10:43 »
Binnenland
   
do 5 okt 2006, 11:46 
Almere verbiedt opnieuw straatrace
ALMERE - Burgemeester Annemarie Jorritsma van Almere heeft voor aanstaande zondag opnieuw een verbod aangekondigd voor een straatrace. Dat maakte de politie donderdag bekend. Reden is het gevaar van racen op de openbare weg. Ook de georganiseerde vorm die de wedstrijden hadden aangenomen, speelde mee.
 

Volgens een politiewoordvoerder bestaat er een reële kans op zo'n illegale racewedstrijd. Met een snel noodbevel voorkwam de gemeente afgelopen zondag ook al een autorace. Straatraces zijn altijd illegaal, maar de politie moet de deelnemers dan wel op heterdaad betrappen. Met hulp van een noodbevel mogen de agenten echter ook tegen het verzamelen van de bestuurders optreden.

Bij de verboden straatrace van afgelopen zondag deelde de politie elf bekeuringen uit. Verder moesten twee automobilisten hun rijbewijs inleveren omdat een videoauto van de politie hen betrapte op te hard rijden. Er werden ook nog drie bromfietsen in beslag genomen.

De illegale races vonden de laatste tijd geregeld plaats in het nieuwe stadsdeel Almere Poort. Dat gebied was tot een tijdje terug onbewoond, maar inmiddels staan er huizen en bedrijven. De politie en de gemeente beschouwen de wedstrijden als gevaarlijk voor de bewoners. Ze zijn bovendien van mening dat de straatraces „te georganiseerd” werden. Bij de laatste race die wel doorging, stonden bijvoorbeeld ook marktkraampjes.

Agenten zullen zondag streng controleren in Almere Poort.
 
 
 Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/article51044501.ece