Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Almere is niet meer!!  (gelezen 6818 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #30 Gepost op: 07-10-2006, 21:24 »
Binnenland
   
do 5 okt 2006, 11:46 
Almere verbiedt opnieuw straatrace
ALMERE - Burgemeester Annemarie Jorritsma van Almere heeft voor aanstaande zondag opnieuw een verbod aangekondigd voor een straatrace. Dat maakte de politie donderdag bekend. Reden is het gevaar van racen op de openbare weg. Ook de georganiseerde vorm die de wedstrijden hadden aangenomen, speelde mee.
 
 

Agenten zullen zondag streng controleren in Almere Poort.
 
 

Duuuuusssssss, niet op de plek die wij vandaag in Almere ontdekt hebben om te gaan spelen. En dat is niet op het land van de boer!! :-X ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 493
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #31 Gepost op: 07-10-2006, 23:59 »
Ik ben vandaag (Zaterdag) naar poort geweest, lekker lopen rossen in de modder.. geen hond te bekennen (of agent)

Ze doen het alleen op de zondag dus voor de mensen die op zaterdagen willen/kunnen, gewoon gaan!

Deze straatraces worden trouwens alleen aan de zuidkant gehouden van het spoor (er loopt een spoor door Poort)
Misschien controleren ze niet aan de noordkant, omdat die in principe ook niet bereikbaar is per auto.. en niet interessant, te weinig asfalt.

Maar dat moet maar uitgetest worden, de noordkant is ook wel een stuk vlakker (saaier?) je kunt er komen via Pampushout

Zelf ga ik het er niet op wagen, omdat ik eigenlijk nog een 25kw papiertje heb :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #32 Gepost op: 08-10-2006, 08:53 »
Ik ben vandaag (Zaterdag) naar poort geweest, lekker lopen rossen in de modder.. geen hond te bekennen (of agent)

Ze doen het alleen op de zondag dus voor de mensen die op zaterdagen willen/kunnen, gewoon gaan!

Deze straatraces worden trouwens alleen aan de zuidkant gehouden van het spoor (er loopt een spoor door Poort)
Misschien controleren ze niet aan de noordkant, omdat die in principe ook niet bereikbaar is per auto.. en niet interessant, te weinig asfalt.

Maar dat moet maar uitgetest worden, de noordkant is ook wel een stuk vlakker (saaier?) je kunt er komen via Pampushout

Zelf ga ik het er niet op wagen, omdat ik eigenlijk nog een 25kw papiertje heb :-X

Dat zal niet gaan, heel Almere Poort wordt afgesloten! En ook aan de noordkant. Het is verboden om in Almere Poort te rijden, dus ook wij als off-roaders zijn hier de dupe van. De goede moeten weer eens onder de kwade lijden. :-X :-[

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 525
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #33 Gepost op: 08-10-2006, 13:28 »
Dat zal niet gaan, heel Almere Poort wordt afgesloten! En ook aan de noordkant. Het is verboden om in Almere Poort te rijden, dus ook wij als off-roaders zijn hier de dupe van. De goede moeten weer eens onder de kwade lijden. :-X :-[
Klopt, ik heb vandaag tot een uur of 11 kunnen rijden en toen is er een hele politiemacht om en door het gebied getrokken om iedereen vriendelijk(dat wel) te verzoeken het terrein te verlaten, ook de noordkant dus.
Het verhaal van de goede onder de kwade lijden werd zelfs door de dienders zelf verteld.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #34 Gepost op: 08-10-2006, 17:54 »
 :( :( :( :( :(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #35 Gepost op: 12-10-2006, 17:14 »
Voorlopig heeft het geen zin om op de zondag naar de Poort te gaan! Vorige zaterdag was geen enkel probleem en voor de zondag is er nog heel wat lekkers te vinden hier in de polder.Gr. Toon

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #36 Gepost op: 12-10-2006, 22:03 »
Waar is hier? zou ik haast zeggen, maar als je die vraag beantwoord via dit/een forum is het daar over een paar weken natuurlijk ook weer vol met dezelfde ecxessen :(

Maar ik zag vandaag in de Flevo-polder ook wel weer wat mooie stukken liggen ;D Alleen een beetje vlak :(
Binnenkort maar eens op 2 wielen gaan onderzoeken.


GS GJ :o
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 392
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #37 Gepost op: 14-10-2006, 10:24 »
Snif, het is niet anders... Al voor die illegale race verzamelden zich figuren die zopen en blowden en ondertussen gekke capriolen aan het uithalen waren. Het afval dat ze achterlieten was ook niet te missen. Dan is zo'n illegale race de bekende druppel... Er zijn idd andere gebieden aan het ontstaan, maar die ga ik hier niet posten... Ik zou oktober maar even laten gaan en ergens op een later moment, wanneer het weer te slecht is voor Sjonnie en Anita om te gaan straatraces... tzt maar off-forum wat afspreken.
Nog steeds een allroad liefhebber... I'll be back...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #38 Gepost op: 17-10-2006, 17:57 »
Waar is hier? zou ik haast zeggen, maar als je die vraag beantwoord via dit/een forum is het daar over een paar weken natuurlijk ook weer vol met dezelfde ecxessen :(

Maar ik zag vandaag in de Flevo-polder ook wel weer wat mooie stukken liggen ;D Alleen een beetje vlak :(
Binnenkort maar eens op 2 wielen gaan onderzoeken.


GS GJ :o

Hmm........... zin in een expeditie?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #39 Gepost op: 18-10-2006, 17:10 »
Zin wel, maar tijd nu ff niet :(

Ik PB'je wel een keer . Nemen we Noppy mee, die heeft altijd mooie verhalen over kruip-door-sluip-door-paadjes, maisplakken, etc. rondom Almere. Moeten we toch een (zaterdag)middagje aangenaam kunnen verpozen daar.


GS GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #40 Gepost op: 20-10-2006, 09:14 »
Kijk wel uit dat je niet op stukken van een boer rijdt, er zijn namelijk ook stukken zand waar je kan rijden maar tegelijkertijd rij je dan ook op het land van een boer waar ook nog steeds worteltjes geoogst worden.  :confused:

Het zou zonde zijn als we door zoiets stoms de politie op ons dak krijgen. ::) :stupid:

Laten we het wel leuk houden en andermans spullen heel houden, er zijn gerust wel stukjes waar het " gedoogd" wordt waar je rijdt maar dat moeten we nu koesteren voordat het daar ook uit de hand gaat lopen. Straatraces zullen ze daar niet doen want dat is veel te glad met straatbandjes :-X ;D :D ;)

En anders rijden gewoon op een andere dag op ons bekende stekkie :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #41 Gepost op: 20-10-2006, 09:50 »
Natuurlijk gaan we geen dingen doen die illegaal zijn. Zo zijn Frank en ik helemaal niet :-X
En XT Toon lijkt me ook een rechtschapen burger met een goed ontwikkeld gevoel voor waarden en normen :D

Jan Peter zou trots op ons kunnen zijn :P



GS GJ :D
Ga toch maar eens uitzoeken wat die VOC-mentaliteit inhoud. Dat kon de gemiddelde offroadrijder wel eens erg goed van pas komen.
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • Aut viam inveniam, aut faciam
  • *****
  • Berichten: 1314
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #42 Gepost op: 20-10-2006, 13:34 »
Ga toch maar eens uitzoeken wat die VOC-mentaliteit inhoud. Dat kon de gemiddelde offroadrijder wel eens erg goed van pas komen.

wat zeg je?
je heb goud?
maar das toch niks...
moet je dit koper zien, dat heeft een veel diepere kleur...
en das dus veel meer waard hóór
weetje wat als ik jou nou één kilo koper geef dan geef jij mij 10 kilo goud, oke?
hoe bedoel je niet oke?! ik zeg toch jij geeft mij 10 kilo goud!

zo duidelijk genoeg? GSGJ ?

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #43 Gepost op: 20-10-2006, 14:31 »
 :confused: :confused: :confused:

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: Almere is niet meer!!
« Reactie #44 Gepost op: 20-10-2006, 14:57 »
een idee...... Jorritsma's achtertuin! ;D
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!