Prachtige KLE heb je daar, maar ik ben ook niet zo op de hoogte van wat het gemiddeld opbrengt.
Op het hier al gegeven commentaar wil ik nog even reageren.
Je kan met deze motor inderdaad prima offroadrijden, maar houd altijd in je achterhoofd dat als je dat wat vaker gaat doen, deze motor binnen no-time niet meer zo mooi eruitziet als nu. Ik heb altijd heel graag op mijn bmw650GS offroad gereden, daar ben ik ook mee begonnen met offroad rijden. Na een jaar was de motor technisch nog prima in orde, maar qua looks een slopertje, dus daar kom je nooit meer met goed fatsoen vanaf, mocht je later toch beslissen dat je een andere motor wil (net zoals Cathodion die nu ook een DRZ prefereert boven een XTZ) Dit heb ik overigens bij vele mensen en motoren gezien.
Nu heb ik geen idee of zo’n KLE een beetje crashproof is hoor, misschien is dit wel veel beter dan mijn oude bmwtje en misschien is de huidige waarde ook niet het “intact houden” waard, maar het gaat er dus niet alleen om of je met deze motor een beetje offroad kan, maar ook of je de bijbehorende schades ervoor overhebt.
Daarnaast is een XT/XR/DR etc natuurlijk veel makkelijker handelbaar in het onverharde zeker als je net begint. Maar je levert dikwijls ook een hoop comfort en snelwegstabiliteit in, dus dat is een overweging die ieder voor zich moet maken.
just my 2cents