Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: stem op mij voor de KNMV ledenraad  (gelezen 1207 keer)

Offline member

• Adventures.....
Re: stem op mij voor de KNMV ledenraad
« Reactie #30 Gepost op: 27-03-2021, 18:19 »
Tjonge, ik moet eerlijk zeggen dat de invloed tot nu toe erg beperkt is, er zijn reeds 2 vergaderingen geweest, de eerste heb ik gemist want de uitnodiging kwam 2 dagen van te voren en ik had iets anders, de tweede was vorige week en ging ontzettend over procedures. Het wordt hoog tijd dat ik wat mede ledenraad-leden om me heen verzamel met een beetje dezelfde belangen zodat we samen een punt kunnen maken. Makkelijk vind ik het niet, er is nu een soort ledenraad-forum opgezet waar ik me geregistreerd heb maar het werkt niet zo makkelijk als ons ARM. Ik ga je punt in elk geval ter sprake brengen.groet, Martijj
Big....is history ..... 640 ook, nu een 690EnduroR en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

« Reactie #31 Gepost op: 27-03-2021, 20:27 »
Top, hou ons op de hoogte.
Het is in ieder geval al positief dat "de knmv" nu bereikbaar is.
Of kan ik die ook op andere manieren bereiken ?

Offline member

• Member
  • *
« Reactie #32 Gepost op: 27-03-2021, 20:32 »
De knmv zegt iets met cross country wedstrijden of competitie te gaan doen.
Naar mijn weten doen ze dat niet en hoopten ze vooral met andermans veren te pronken.
Kun je hier misschien iets over zeggen wat ik mis in dit verhaal ?

Dat is inderdaad een zeer, zeer dubieus verhaal.
Maar moeilijk te beoordelen zo van de buitenkant. De MON speelt daar ook een rol in zo begrijp ik het.
Die 2 gasten achter de Cross Country ken ik in het geheel niet maar ze komen op me over als lui met een motorhart die dit vanuit passie opzetten.
Bij de KNMV ken ik niemand, heb vorig jaar een paar keer contact gehad met het serviceteam en toen kreeg ik (toevallig altijd) dames aan de lijn die, tsja hoe zal ik het netjes zeggen..., zelf volgens mij geen motor rijden.
Maar goed, voor sommige zaken heb je juist grote organisaties (met procedures) nodig en voor andere zaken juist weer kleine initiatieven.
Het zou mooi zijn als de KNMV dit Cross Country initiatief juist stimuleert en faciliteert (net zoals de app want daar speelt volgens mij hetzelfde) maar daar lijkt hier nu geen sprake van te zijn, integendeel.
Veel respect voor mensen die daar zoals vanuit de ledenraad aan bij willen dragen, ik heb daar absoluut geen geduld voor.