Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Heroes legend nu open voor alle BMWs  (gelezen 8843 keer)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #45 Gepost op: 14-10-2006, 21:39 »
Fact:
Nog niemand heeft positief gereageerd (noch hier noch op het GS forum) op deze genomen beslissing. Verder :  :-X

Ik lees toch echt in het persbericht dat deze beslissing genomen is om te kunnen voldoen aan de verzoeken van mensen die niet mee zouden kunnen doen onder de oorspronkelijke regels: die moeten dan toch blij zijn?
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 437
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #46 Gepost op: 15-10-2006, 09:13 »
Ach, wij doen toch niet mee. Waar maken we ons druk over  ;)
- Of ze asfalteren het of ze verbieden het.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #47 Gepost op: 16-10-2006, 22:14 »
na het lezen van deze 4 pagina's.. ook maar my 2 cents:

Jammer..!

Ik zou ook verwacht hebben dat 'andere' legendarische motoren mee zouden mogen doen als het aantal deelnemenrs omhoog moest om de kosten te dekken.

Nu mogen de nieuwe motoren mee doen, en een aantal legendarische oude nog steeds niet (of iig niet in de classic catagorie).


Persoonlijk zou ik, als ik een oude XT had en me ingeschreven had zelfs idd overwegen om mijn inschrijving terug te draaien: Immers is het een verandering van de regels, zonder inspraak, die het karakter van het evenement duidelijk verandert: Het is niet meer waar je je voor ingeschreven hebt.

(maar ik heb niks te zeggen, want ik heb me niet ingeschreven :-) )
ik voel mee met de mensen die serieus ingeschreven hadden.



Offline member

  • HP2
  • Member
  • *
  • Berichten: 136
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #48 Gepost op: 01-11-2006, 17:12 »
Nou, ik wil hier wél aan meedoen. Ik heb een aantal motoren staan maar geen XT500 of 2klepper GS. En om die speciaal voor de HL aan te schaffen ging me net te ver. Nu lijkt het er op dat ik ook nog eens een mooie woestijntest voor de HP2 in m'n schoot geworpen krijg.

Alleen nog even een team bij elkaar schrapen...al heb ik daar ook wel wat gunstige geluiden over gehoord.
Met vriendelijke groet,

Albert J. Siemers

"Assumption is the mother of all fuck-ups"

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #49 Gepost op: 01-11-2006, 17:19 »
Leuk Albert, zou een goede oefening voor je zijn voor Le dakar 2008.
Je kan het proberen bij de Telegraaf actie (doe ik ook, ze schijnen ook dames te willen :P) maar je kan ook de organisatie aanschrijven, want er schijnen meer auto's dan motoren te willen inschrijven...... Die willen je graag in contact brengen.

Offline member

  • HP2
  • Member
  • *
  • Berichten: 136
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #50 Gepost op: 01-11-2006, 17:41 »
de Telegraaf actie

Hebbie daar een link van? (Ben aan het werk vanavond en heb niet zoveel tijd/zin om te zoeken)
Met vriendelijke groet,

Albert J. Siemers

"Assumption is the mother of all fuck-ups"

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #51 Gepost op: 01-11-2006, 17:44 »
Staat hier in het sub-forum, effe zoeken

Yep, gevonden: http://www.allroadmaniacs.nl/index.php?topic=2552.msg34451#msg34451

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #52 Gepost op: 01-11-2006, 19:47 »
ik heb nog een LC8 en een XR staan.. ik zou het ook wel leuk vinden om mee te doen, maar om hiervoor nou speciaal een HP2 aan te schaffen  ;) ;) :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #53 Gepost op: 02-11-2006, 08:18 »
Ruil je de LC8 toch in op een HP2  ::)  :-*

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #54 Gepost op: 02-11-2006, 10:08 »
Ik vind wat meer respect voor de HL-organisatie wel op z'n plaats!  >:(

Die mensen steken hun nek uit om een giga-evenement op poten te zetten. Dat kost veel geld, en daar heb je dan weer voldoende deelnemers voor nodig.
Het moet ergens van betaald worden toch!??
Lijkt me logisch dat, als dat niet lukt met de doelgroep, je daar alternatieven voor gaat zoeken.

Het zou zonde zijn als zo'n geweldig initiatief door gebrek aan middelen weer zou moeten stoppen!

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #55 Gepost op: 02-11-2006, 10:28 »
Ik vind wat meer respect voor de HL-organisatie wel op z'n plaats!  >:(

Die mensen steken hun nek uit om een giga-evenement op poten te zetten. Dat kost veel geld, en daar heb je dan weer voldoende deelnemers voor nodig.
Het moet ergens van betaald worden toch!??
Lijkt me logisch dat, als dat niet lukt met de doelgroep, je daar alternatieven voor gaat zoeken.

Het zou zonde zijn als zo'n geweldig initiatief door gebrek aan middelen weer zou moeten stoppen!

Marten, helemaal gelijk, het zou erg jammer zijn als dit soort evementen niet meer gehouden kan worden. Maar de andere kant is wel dat risico's nemen nou eenmaal hoort bij het ondernemerschap, ook als dat het organiseren van een rallye is. Vooraf even nadenken over wat er zou kunnen gebeuren (bijv. te weinig deelnemers) en daar met je klanten over praten (wat gaan we doen we als...) had een heleboel frustratie kunnen voorkomen, maar ja achteraf lullen is altijd makkelijk en over anderen lullen ook. Laten we hopen dat iedereen gewoon toch een mooie tijd heeft: het is en blijft wel gewoon een gaaf avontuur! 
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #56 Gepost op: 02-11-2006, 11:08 »
Nog een jaartje geduld, en dan kunnen jullie allemaal inschrijven! ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #57 Gepost op: 02-11-2006, 11:09 »
Ik vind wat meer respect voor de HL-organisatie wel op z'n plaats!  >:(

Heb ik iets anders gedaan dan?
Ik heb mij niet voor niks ingeschreven voor de Telegraaf actie.
Ik vind de beslissing ook niet helemaal logisch, maar als ik mee mag doen zal het mij een w*rst wezen wat voor motoren er allemaal deelnemen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #58 Gepost op: 02-11-2006, 19:31 »
Hehe.. der staan wel 2 knipogen achter... hoeveel heb je er nodig?

Ik vin dhet een mega mooi idee.. en ik zou ook best echt wel mee willen gaan hoor! Ik begrijp dat er een bepaald draagvlak nodig is om de zaak te organiseren, en dat dat met alleen oude XT en BMW's niet lukt.  Ik vind alleen de uitbreidingskeuze ongelukkig gekozen, het wordt nu een beetje een merken rit: Anderzijds is dat natuurlijk gewoon te verklaren doordat yamaha en bmw er geld in steken, en Honda al jaren te beroerd is om ergens geld in te steken in nederland!

misschien na een daverend succes dit jaar??

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 51
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #59 Gepost op: 03-11-2006, 20:28 »
............ Ik vind alleen de uitbreidingskeuze ongelukkig gekozen, het wordt nu een beetje een merken rit: Anderzijds is dat natuurlijk gewoon te verklaren doordat yamaha en bmw er geld in steken, en Honda al jaren te beroerd is om ergens geld in te steken in nederland!

BMW (en voorzover ik weet Yamaha) steken er helemaal geen geld in. Daar ligt nu juist het probleem, deden ze dat maar dan was de move naar de open klasse / nieuwe modellen wellicht niet nodig geweest.