Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Heroes legend nu open voor alle BMWs  (gelezen 8839 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #60 Gepost op: 04-11-2006, 16:44 »
Ik had al zoiets gehoord, maar die indruk wekken ze natuurlijk, want juist dan begrijpen de meesten niet waarom dan niet voor ALLE klassiekers is gekozen ipv 2 merken, als die 2merken toch niks voor die exclusiviteit doen (behalve eventuele inzet van dealers om de deelnemers aan een goed geprepte motor te helpen)

De reden voor deze keuze lag geloof ik vooral in het feit dat er in veel andere landen moeilijk aan klassiekers te komen is. De aantallen teams vanuit nederland zijn ze geloof helemaal niet ontevreden over, het is de toestroom vanuit andere landen.
Maar leg het dan helemaal open voor alle merken, weet je zeker dat er qua motorkeuze helemaal niks geen reden meer is om niet mee te doen... Dan kan je altijd nog bepaalde restricties opleggen als alleen vanaf 500cc om alle moderne enduro's te mijden....

Allez ik zal Henk de volgende keer eens ondervragen wat nu precies de plannen zijn. Juist het feit dat er volgend jaar misschien wel bijv. Honda's mee mogen doen, zou iemand kunnen weerhouden om dit jaar al deel te nemen, terwijl dit een cruciaal jaar lijkt te worden, of het een succesvol evenement gaat worden. En ik vind het persoonlijk een super evenement.
Maar ja wat zeur ik had ook niet mee kunnen doen als mijn honda wel was toegelaten.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 153
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #61 Gepost op: 04-11-2006, 19:16 »
Ik gun ieder het zijne... maar als ik in Handel zie wat voor mooie bussen en campers ze bij de heroes legend organisatie hebben kan ik niet helpen te denken dat het budget wel ruim ingeschat is.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 190
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #62 Gepost op: 04-11-2006, 23:30 »
 :stupid:

Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #63 Gepost op: 05-11-2006, 10:17 »
Gisteren bij Mat van de Boxertoko geweest en kennis gemaakt met een nieuwe deelnemer, vorg jaar heeft hij hem gereden op een XT en dit jaar word het een 2 klepper

Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 102
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #64 Gepost op: 05-11-2006, 10:38 »
Nog een jaartje geduld, en dan kunnen jullie allemaal inschrijven! ;)

Hmm Het gaat er naar uitzien dat we de goede kant op gaan.

Wat me aan HL aantrekt is het avontuur, de gezamenlijke uitdaging, etc. Wat me nou net niet aanspreekt is dat ik daarvoor op een oude XT500 of BMW GS80 of nieuwe yamaha of BMW moet gaan rijden. Met beide merken heb ik gewoon niks. Ik rij nu op een KTM Adventure 640 en dat vind ik gewoon een fantastische machine. Daarnaast voel ik er heel veel om te kijken of het mogelijk is om in 2008 (als het dan nog kan) mee te doen, maar dan  moet het wel op mijn KTM zijn.  HL is voor de meeste, waaronder  ik, toch iets wat je misschien maar een keer kan meemaken en niet iets wat je even ieder jaar zal gaan doen. Daarnaast zou ik ook graag zien dat je binnen een team naast een auto ook meerdere motoren kan hebben. Heb namelijk ook niks met een auto en wil namelijk alleen maar motorrijden. Dan zou ik namelijk met JacKTM een team kunnen beginnen en hoeven we alleen maar opzoek te gaan naar iemand die juist alleen maar auto wilt rijden.

Ben benieuwd naar het reglement voor 2008.

Gr, Ronald

 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #65 Gepost op: 06-11-2006, 11:54 »
Toen de 2e editie van de HL bekend werd gemaakt is ook een tijdje sprake geweest van 1 auto met 2 motoren. De kosten per team (4 tot 5 personen ipv 3 tot 4 personen ) waren dan ook relatief lager. Ga ze de volgende keer maar eens vragen waarom ze daarvan afgestapt zijn......


Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #66 Gepost op: 06-11-2006, 12:42 »
Toen de 2e editie van de HL bekend werd gemaakt is ook een tijdje sprake geweest van 1 auto met 2 motoren. De kosten per team (4 tot 5 personen ipv 3 tot 4 personen ) waren dan ook relatief lager. Ga ze de volgende keer maar eens vragen waarom ze daarvan afgestapt zijn......




Hé Roos,

Zet dit voorstel eens op het HL forum.
Misschien doen ze het als nog, wat van die 4 kleppers hoeven we niets te verwachten :-X

Die moeten eerst nog een offroad cursus volgen( is het advies bij bdm in Apeldoorn) dus wordt het alleen naar duurder voor deze deelnemers :P
Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #67 Gepost op: 06-11-2006, 13:25 »
En zo'n "extra motor" hoeft dan natuurlijk geen BMW/Yamaha te zijn  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Re: Heroes legend nu open voor alle BMWs
« Reactie #68 Gepost op: 06-11-2006, 13:55 »
En zo'n "extra motor" hoeft dan natuurlijk geen BMW/Yamaha te zijn  ;)

van mij niet, maar wel wat ouder en in de kleur rood wit bijvoorbeeld ;D
Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’