Wijs op Reis > Reis-genoten

Gezamelijk offroad rijden

<< < (2/7) > >>

yke:
Bedoeling is ook niet om de route te delen. Iemand komt gewoon een keer bij mij rijden en ik een keer bij iemand anders. Verder blijven we van elkaars routes af.  Moet er ook niet aan denken dat die van mij op internet komt.

Verstuurd vanaf mijn MAR-LX1A met Tapatalk

yke:
Zo'n route samenstellen kost ook jaren dus denk dat mensen hier wel voorzichtig mee omgaan.

blackSP:
Iemand rijd mee, heeft vervolgens alles in z'n tracklog staan. Telefoon, Garmin, om het even. Ik heb 200 km voor een flink deel onverhard rond Amsterdam en ik rij gelukkig nog steeds alleen, zonder afsluitingen of boas met vangnetten (: vrienden van me zijn welkom, vreemden, dat is helaas (lang geleden) een keer misgegaan. Dus idd heel erg voorzichtig. Tegelijkertijd vind ik je idee wel sympathiek.

yke:
Soms moet je uitgaan van het goede van de mens. Misschien ben ik daar ook wel te naïef maar tot nou toe gaat het elke keer goed met de mensen die ik mee genomen heb.
Zie ook niet in waarom ik bijvoorbeeld jou route vaker zou rijden als ik daar eerst anderhalf uur voor moet rijden als ik route te overvloed heb in mijn eigen gebied.

yke:
Plus ik denk als je het zo doet van de ene keer bij mij de andere keer bij jou rij je dus met mensen die zelf ook een route hebben en weten hoeveel werk het is. Lijkt me dan raar dat het nog steeds mis gaat.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie