Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Nieuwe beurs: MotorNewz  (gelezen 1589 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Nieuwe beurs: MotorNewz
« Gepost op: 13-10-2006, 13:39 »
Ontving het onderstaande bericht van Team MotorNewz


Beste motor liefhebber,
 

De organisatoren van MOTORbeurs Utrecht hebben een nieuwe beurs gelanceerd: MotorNewz. MotorNewz is dé nationale show voor alle motorprimeurs 2007. Je vindt er een compleet overzicht van de nieuwste modellen voor het komende jaar. Vrijwel alle merken zijn te bewonderen op deze megapresentatie. MotorNewz vindt plaats op 25 en 26 november aanstaande in Jaarbeurs Utrecht.

Alle nieuwe motoren 2007
Op MotorNewz zijn de Nederlandse motorimporteurs ruim vertegenwoordigd met een line-up van alle nieuwe modellen 2007. Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki, Harley Davidson, KTM, Ducati, Triumph, MV Agusta, Husqvarna, Buell, Cagiva, Moto Morini, Moto Guzzi, Aprilia, Husaberg…. Ze staan er allemaal!

Flitsende films
De verschillende merken vertonen de nieuwste promotiefilms op een megascherm van ruim 75 m². Nog nooit vertoond en indrukwekkend! Ga rustig met een glaasje of kopje koffie in de hand onderuit op het Bikers terras en geniet van de beelden die op je af komen.

Proefritten
Is je hart sneller gaan kloppen van één van de vele nieuwe modellen? Dan kun je ter plekke een proefrit aanvragen bij een dealer bij jou in de buurt. Zo ben je verzekerd van een goed begin van het nieuwe seizoen in 2007. Uiteraard kun je bij de merkenstands terecht met ál je vragen over jouw droommotor.

Waar, wanneer en wat gaat het kosten
MotorNewz vindt plaats in hal 1 van Jaarbeurs Utrecht. De beursdagen zijn op zaterdag 25 november, van 9.00 tot 21.00 uur. En op zondag 26 november, van 9.00 tot 18.00 uur. De entreeprijs is slechts € 9,90.

Maak het mee!
Kom op de motor, want de KNMV zorgt er voor dat je veilig en gratis kunt parkeren. Bovendien maak je dan kans op gratis toegangskaarten voor MOTORbeurs Utrecht 2007.

We zien je graag op 25 of 26 november!

Team MotorNewz
www.motornewz.nl

 

P.S. Tegelijkertijd met MotorNewz vindt Speed& Design plaats, de sportiefste autobeurs van Nederland. Een combitarief voor beide shows incl. de ActieArena kost € 17,50.

Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 148
Re: Nieuwe beurs: MotorNewz
« Reactie #1 Gepost op: 13-10-2006, 13:45 »
Pas je binnen dit profiel? :P
Citaat van: member
Wie zijn de bezoekers van MotorNewz?
MotorNewz richt zich hoofdzakelijk op twee doelgroepen; de motorbezitters en –liefhebbers met een echte (aankoop)interesse in het laatste nieuws op motorgebied. Mannen en vrouwen in de leeftijd van 35 tot 60 jaar, met een modaal tot bovenmodaal inkomen en een gemiddeld tot bovengemiddeld opleidingsniveau.

Maar daarnaast ook op de groep mannen en vrouwen van 25 tot 40 jaar, met een bovengemiddeld interesse in motoren. De groep die overweegt wellicht in de (nabije) toekomst te gaan motorrijden. Dus zowel de actieve motorrijder en motorliefhebber, als de potentiële aspirant rijder.
Groeten,
D@@n

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Nieuwe beurs: MotorNewz
« Reactie #2 Gepost op: 13-10-2006, 14:31 »
Tjezus, vooral dat eerste stukje lijkt net een advertentie van de saaie bmwrijders... :-X

Wat is dit nou voor een onzinnige tekst ???

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Nieuwe beurs: MotorNewz
« Reactie #3 Gepost op: 13-10-2006, 14:34 »
Marketingtaal voor "eigenlijk iedereen die motoren leuk vindt, of je nu al een motor hebt, of dat je die binnenkort gaat kopen".

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 148
Re: Nieuwe beurs: MotorNewz
« Reactie #4 Gepost op: 13-10-2006, 14:44 »
Op MotorNewz zijn de Nederlandse motorimporteurs ruim vertegenwoordigd met een line-up van alle nieuwe modellen 2007. Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki, Harley Davidson, KTM, Ducati, Triumph, MV Agusta, Husqvarna, Buell, Cagiva, Moto Morini, Moto Guzzi, Aprilia, Husaberg…. Ze staan er allemaal!
@Roos, zie jij hier BMW bij staan?  ;D
Groeten,
D@@n

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Nieuwe beurs: MotorNewz
« Reactie #5 Gepost op: 13-10-2006, 14:48 »
Wordt net zo'n beurs als de AutoRai, waar de meeste bezoekers heengaan om zich te vergapen aan auto's die ze nooit kunnen en zullen kopen.
Zij die dat wel kunnen gaan gewoon naar de dealer om gratis een proefrit van anderhalf uur te maken en koffie uit een kopje te leuten. "Misschien een koekje erbij meneer GS GJ? Kunt u nog even bladeren in de lijst met opties...."
Neu, ik denk dat ik niet ga, ondanks dat ik perfect in de door Roos gedefinieerde doelgroep van saaie BMW-rijders val :P


GS GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Nieuwe beurs: MotorNewz
« Reactie #6 Gepost op: 15-10-2006, 09:04 »
Is inderdaad een beurs waar je wel ff moet uitleggen voor wie het bedoeld is (not!). Zou de doelgroep gewoon te dom zijn om dat te begrijpen of zijn die organisatoren niet helemaal apk?  :-X
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 319
Re: Nieuwe beurs: MotorNewz
« Reactie #7 Gepost op: 15-10-2006, 21:51 »
ze zijn simpel gezegd alleen geinteresseerd in potentiele kopers, de rest doet er niet toe.
XTZ660 Ténéré!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Nieuwe beurs: MotorNewz
« Reactie #8 Gepost op: 15-10-2006, 22:53 »
ik hoor nergens bij.
Bij te een ben ik te jong en bij de andere mag je geen motor hebben.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 319
Re: Nieuwe beurs: MotorNewz
« Reactie #9 Gepost op: 16-10-2006, 13:26 »
ik hoor nergens bij.
Bij te een ben ik te jong en bij de andere mag je geen motor hebben.



ik ook niet, ben ook voor de laatste te jong  :confused:
XTZ660 Ténéré!