Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: KTM Dag Veldhoven 5 November 2006  (gelezen 8301 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: KTM Dag Veldhoven 5 November
« Reactie #15 Gepost op: 20-10-2006, 19:36 »
Husaberg wordt over het algemeen gewoon gedoogd.

Verleden jaar ook meegedaan met m'n Husaberg 501. No problem!
Nog een tip; ga d'r wel op tijd heen, want anders krijg je geen plek meer binnen het hek (met keurig controle op je spullen)
Post nadien even hoe simpel de tankbaan was.......  ;) ;) ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: KTM Dag Veldhoven 5 November
« Reactie #16 Gepost op: 20-10-2006, 19:52 »
 :( :( :(
Ik kan niet meedoen, moet naar Zwitserland met klanten.
Binnekort dan maar een andere rit met de KTM rijden.
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: KTM Dag Veldhoven 5 November
« Reactie #17 Gepost op: 26-10-2006, 12:22 »
Jammer Harold.
Ik ga me maar inschrijven, eens kijken of de offroadrit wat is. Of zou dat meer zijn voor de "die-hard" enduromannen?
Wie gaan er nog meer naartoe?

EDIT: dan mag je wel een rondje op mijn KTM Roos. ( :-X oeps, wat zeg ik nou  ;))

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: KTM Dag Veldhoven 5 November
« Reactie #18 Gepost op: 26-10-2006, 16:49 »
haha durf je dat wel ;) :-*.

Moet ik mij trouwens persé inschrijven of kan je gewoon op komen dagen.....?

Ik zal in ieder geval met de Twin komen, val ik nog het minste op, dan met dat blauwe geval.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: KTM Dag Veldhoven 5 November
« Reactie #19 Gepost op: 29-10-2006, 13:32 »
haha durf je dat wel ;) :-*.

ach, ik zeg maar zo, wat ik niet kapot krijg lukt jouw misschien wel ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 274
Re: KTM Dag Veldhoven 5 November 2006
« Reactie #20 Gepost op: 04-11-2006, 17:37 »
er staan inmiddels 4 KTM's  (250,450,520, 950  eh welke zal ik nemen) op de aanhanger, wachtend op de dag van morgen !!
F*(&king vroeg op.

kan nie wachtuh !!!
Maar weer eens opstappen......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: KTM Dag Veldhoven 5 November 2006
« Reactie #21 Gepost op: 04-11-2006, 17:46 »
ja Inge ik moet ook vroeg op erg he
ik ga morgen met een paar man de hennorit proefrijden voor eind van de maand
ik heb ook niks aan mijn leven
sukses morgen
greetz

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: KTM Dag Veldhoven 5 November 2006
« Reactie #22 Gepost op: 04-11-2006, 20:09 »
Ik ga lekker Markelo rijden, skip dus KTM dag


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: KTM Dag Veldhoven 5 November 2006
« Reactie #23 Gepost op: 04-11-2006, 20:23 »
Ik gean ek nei Markelo! Soe 't d'r al wer wat droeg weze nei al dat reinwetter fan e leste wike???
Sjog jimme moarn oars wol?
Groetnis, Marten

  ::):) ;) :D ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: KTM Dag Veldhoven 5 November 2006
« Reactie #24 Gepost op: 05-11-2006, 17:55 »
Zo... weer terug, alles weer schoon en verzorgd in de schuur.

"t was weer een mooi ritje, wel jammer dat dit jaar het stuk tankbaan echt veel kleiner was.
behoorlijk wat bekenden gezien: Mars, Arjen, Inge, Do, Jan en nog een heel setje bekende off/allroaders waarvan ik de namen niet weet.
Der liepen ook een behoorlijk aantal rallybekenden rond...


Na het 2e rondje behoorlijk kramp in mijn hand gekregen, maar na een rustpauze ging het wel weer en toch dat 3e rondje nog maar gedaan (wat het streven was).

De eerste 2 rondje kon ik de meesten goed bijhouden, een enkele crosser ging voorbij... het 3e rondje moest ik er toch veel langs laten (de die-hards).

kortom: Lekker gereden. goed getrained.
been there, done that, got the T-shirt
 :D :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: KTM Dag Veldhoven 5 November 2006
« Reactie #25 Gepost op: 05-11-2006, 19:59 »
Zo, ook weer terug. Het enige wat ik nog kon verzorgen was mezelf: een lekkere douche en daarna stond het eten al voor me klaar.

Maar jeetje, wat was dat zwaar zeg!! Er zat van alles in de rit, van knippenpaden tot maisplakken, van bospaadjes tot brede banen door de akkers. De eerste de beste heuvel die ik tegenkwam stond ik al halverwege vast. Zelfs achteruit naar beneden wilde niet. Gelukkig werd ik uit de blub geholpen door een vriendelijke voorbijganger. Toen dacht ik nog wel even, als dit zo doorgaat kan ik maar beter stoppen. Maarja, toch maar volgehouden en iets verderop ging het ook wel aardig. Ergens midden in het bos kwam ik toen nog een paar van die weekendtoeristen (Do en Inge) tegen en daar ben ik maar even bij gaan staan om bij te komen. Inge was op pad met d'r 950, en ze zat er aardig doorheen (ik ook hoor!). Met zijn drieen daarna maar doorgehobbeld naar de finish, even lekker bijgekomen met wat stroopwafels en een blikje fris (Inge en Do, bedankt voor de superverzorging bij jullie onder de luivel).

Tja, en zoals ik al zei, het was superzwaar. Ik had eigenlijk al zoiets van dat doe ik niet nog een keer, maarja, Do en Inge gingen ook nog een rondje en toen dacht ik dat als Inge nog een rondje gaat met de Super Enduro dan kan ik ook nog wel een rondje.
Maarja, Inge kon een iets lichtere fiets lenen, een 250-je, dus die heb ik na de start niet meer teruggezien. Nog wel een paar keer iemand uit de brand moeten helpen als rijdende monteur (gereedschapkoffer bij me he). Maar al met al ging het tweede rondje wel een stuk lekkerder dan het eerste rondje. Voordat ik er erg in had reed ik alweer over de finish heen. Daarna nog even wat gegeten en gedronken en weer op huus an.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: KTM Dag Veldhoven 5 November 2006
« Reactie #26 Gepost op: 05-11-2006, 20:06 »
Mooie rit hoor maar inderdaad zwaar ..... voor mij als beginner op mijn lc4 adventure maar door rustig aan te haken bij anderen die er een wat gezapiger tempo op na houden heb ik het goed gered .... ach, voor 2 rondjes dan. Voorla het laatste stuk door het bos met al die modderplassen vond ik echt gaaf. Wat erh klote is is dat mijn KTM zodra hij hobbels op zijn pad ziet steeds afslaat ..... carburatieproblemen begrijp ik ..... en dat voor een gloednieuw apparaat.
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 274
Re: KTM Dag Veldhoven 5 November 2006
« Reactie #27 Gepost op: 05-11-2006, 20:08 »
2 t shirts  :D

Damn wat was het zwaar op de superenduro. FF inrijden was er niet bij. Meteen vol de crossbaan op. De maisplakken en akkers, zandpaden geen probleem. Toen het strandje. 50 meter langs de waterkant en ik zat bij meter 2 al helemaal vastgezogen in een geul. Alsof ik tegen een muur aanreed SUCK ! VAST !
Gelukkig hulp van adventurerider (jan) en mn eigen "motoroptilbitch"Do.
Toen t trialgedeelte. Te vaak gevallen. Te veel bomen op t pad. Volgens mij heb ik de radiateur lekgereden. Morgen ff afspuiten en dan zien we wel verder.

FF energie opdoen en nog maar een rondje ! Nu op de EXC 250.  Tja DUH zo kan iedereen motorrijden.
De rondes waren 20 kilometer. Na twee rondjes ben ik met mederijdster en collega Charlotte maar bier gaan drinken terwijl de mannen nog ff een extra rondje deden.

Bier was lachen. Nog meer lachen was de helium uit de KTM-ballonnen die we inademden en dan bij de stand van de landmacht vroegen of we mochten solliciteren.  ;D

Maar weer eens opstappen......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: KTM Dag Veldhoven 5 November 2006
« Reactie #28 Gepost op: 05-11-2006, 20:10 »

Bier was lachen. Nog meer lachen was de helium uit de KTM-ballonnen die we inademden en dan bij de stand van de landmacht vroegen of we mochten solliciteren.  ;D

En, gelijk aangenomen zeker ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: KTM Dag Veldhoven 5 November 2006
« Reactie #29 Gepost op: 05-11-2006, 20:21 »
er staan inmiddels 4 KTM's  (250,450,520, 950  eh welke zal ik nemen) op de aanhanger, wachtend op de dag van morgen !!
F*(&king vroeg op.

kan nie wachtuh !!!

Potverdikkeme! Nemen ze 4 motoren mee, bellen ze mij niet even!  ;)